سعید عبدولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سعی می‌کنم دیگر وارد حاشیه نشوم/ می‌خواهیم در سال جدید مردم کشورمان را خوشحال کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۴:۰۱
کد خبر: ۸۲۹۸۹۸
سعی می‌کنم دیگر وارد حاشیه نشوم/ می‌خواهیم در سال جدید مردم کشورمان را خوشحال کنیم
فرنگی کار تیم ملی گفت: برای رسیدن به مدال در دنیای کشتی باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ چهره‌های زیادی در ورزش داریم که از سالیان گذشته تا به امروز همواره حواشی مختلفی پیرامون آنها بوده است. بعضی از این ورزشکاران با همین حواشی به ورزش حرفه‌ای خود پایان دادند و برخی نیز با کنار گذاشتن حاشیه‌ها به کار خود ادامه دادند. سعید عبدولی فرنگی‌کار تیم ملی ایران یکی از این ورزشکاران است که در گذشته حاشیه با نام او عجین شده بود ولی حالا با حضور دوباره محمد بنا در تیم ملی چهره جدیدی از او می‌بینیم و تصمیم گرفته که کار نیمه تمام خود را در المپیک تمام کند و بهترین مدال را برای ایران به دست آورد. خبرنگار برنا گفتگویی را با این کشتی‌گیر خوب کشورمان انجام داده که در زیر می‌خوانید.

*عملکرد کشتی فرنگی ایران در سال 97

کشتی فرنگی در سال 97 علکرد قابل قبولی نداشت. دلایل زیادی مثل عدم برنامه‌‍ریزی درست، عدم حضور مربی خوب وعوامل دیگر سبب شد تا تیم ملی کشتی فرنگی نتیجه‌ای که همیشه بدست می‌آورد را در سال 97 کسب نکند. امیدوارم در سال1398 نتیجه خوب و دلخواهی کسب کنیم. برگشت آقای خاص کشتی، محمد بنا در راس تیم ملی انگیزه بسیار بالایی در بچه‌ها بوجود آورده است، نفرات تمام سعی و تلاش را خود را می‌کنند تا سال 98 را جور دیگری رقم بزنند. من در سال‌های گذشته که محمد بنا بالاسر تیم ملی نبود، همیشه فقط در اردوهای آخر حضور پیدا می‌کردم و وقتی یک یا دو اردو تا مسابقات جهانی باقی مانده بود به تیم ملی ملحق می‌شدم. الان شاهد این هستیم که سعید عبدولی تغییر کرده و در روز اول اردو حضور دارد، زودتر از دیگر کشتی‌گیرها می‌آید و آخر تمرین اضافه‌کاری انجام می‌دهد. از سوی کادر جدید انرژی بسیار خوبی به من انتقال داده شده و می‌خواهم در چند سال باقی مانده از حضور من در ورزش کشتی بهترین نتایج را بدست بیاورم.

*بازگشت محمد بنا به تیم ملی

برای رسیدن به مدال در دنیای کشتی باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی انجام شود. الان هم با حضور بنا نمی‌توانیم انتظار معجزه را داشته باشیم و پیدا کردن کشتی‌گیران مطرح زمان‌بر است و باید چند سال طی شود که همانند گذشته یک تیم پرستاره داشته باشیم. مدتی این سرمربی از تیم ملی دور بوده و اکنون در شرایطی به تیم ملی بازگشت که نیمی از راه رفته شده و کمی برای تیم ملی کشتی کشورمان سخت است که بتواند همه مدال‌ها در یک مسابقه بین‌المللی را کسب کند.

*دیگر وارد حاشیه نمی‌شوم

برخی انتقادها از من درست است ولی سعی خود را می‌کنم دیگر وارد حاشیه نشوم و فقط برای موفقیت در تیم ملی تلاش کنم. نمی‌خواهم به اتفاقات گذشته فکر کنم و همه تلاش خودم را انجام خواهم داد که با حضور محمد بنا بهترین اتفاق را برای کشتی فرنگی رقم بزنم.

*قول دادن به دوستداران کشتی

من به تمام دوستداران کشتی و به تمام کسانی که از کشتی فرنگی ایران و سعید عبدولی انتظار پیروزی دارند قول می‌دهم شبانه روز و بی‌وقفه تلاش خود را می‌کنم و از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نیستم و امیدوارم در سال 98 با وجود محمد بنا در کنار تیم ملی کشتی فرنگی ایران بتوانم بهترین نتیجه را بدست بیاورم و نتایج ضعیف تیم می ملی در سال 97 را جبران کنم. امیدوارم در سال 98 بتوانم با پیروزی در میادین مختلف ذره‌ای دل مردم ایران را شاد کنم. 

*اولین رویداد کشتی فرنگی در سال 98

اولین رقابت در سال 98، مسابقات چین خواهد بود. ترکیب تیم ملی کشتی ایران و حضور من در تیم هنوز مشخص نشده، اما تمام تلاش خود را می‌کنم که در تیم حضور داشته باشم و در رقابت‌های چین شرکت کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا خودم را نشان بدهم و به چشم مربی‌ها بیایم تا من را انتخاب کنند و بتوانم اولین مدال خوش‌رنگ تیم ملی کشتی فرنگی ایران را کسب کنم و سکویی برای حضور پرقدرت کشتی ایران در مسابقات جهانی بشود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز