علیرضا کریمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد کلی کشتی در سال ۹۷ رضایت‌بخش بود/ قوی‌تر و با انگیزه‌تر از قبل مقابل رقبا صف‌آرایی خواهم کرد

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵:۳۰
کد خبر: ۸۲۹۹۱۹
عملکرد کلی کشتی در سال ۹۷ رضایت‌بخش بود/ قوی‌تر و با انگیزه‌تر از قبل مقابل رقبا صف‌آرایی خواهم کرد
آزادکار تیم ملی کشورمان گفت: کشتی دنیا در حال پیشرفت است، الان حریف‌های اصلی ما در کل دنیا به شدت کار می‌کنند و در تلاش هستند و این طور نیست که فقط ما در حال تلاش باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ورزش ایران در سالی که گذشت دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد که درخشش ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نمونه‌ای از این نتیجه‌گیری است. کشتی‌گیران ما نیز در سال 97 روزهای پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشتند و شاید اگر نتایج تیم ملی کشتی را در جاکارتا در نظر نگیریم کشتی آزاد و فرنگی توفیقات سابق خود را نتوانست در سال 97 به دست آورد. یکی از استعدادهای بی چون و چرای کشتی ما در دو، سه سال گذشته علیرضا کریمی است و در اکثر میدان‌هایی که حضور پیدا کرد موفق شد روی سکو برود.

گفتگویی را با این آزادکار تیم ملی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

*آیا عملکرد کشتی ایران در سال 97 رضایت بخش بوده است؟

در سال 97 شکل تمرینات بسیار خوب بود واردوهای منظم و مستمر داشتیم. عملکرد کلی کشتی ایران در سال 97 به جز مسابقات جهانی خوب بوده است. در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، تیم کشتی ایران 5 مدال طلا بدست آورد و توانست بسیار موفق عمل کند. در مسابقات جهانی بی‌تجربگی نفرات، بدشانسی و اتفاقاتی که پیش آمد باعث شد تا تیم ملی کشتی ایران نتواند آن نتیجه‌ای که در شان نام کشتی ایران است را بدست بیاورد. در حال حاضر تمرینات خوبی داریم و آمادگی بدنی نفرات روزبه‌روز بیشتر می‌شود. امیدوارم طی سال 98 در رقابت‌های آتی با تمرین بیشتر کشتی‌گیران، زحمت‌های فراوان کادر فنی و تلاش بیشتر مربیان بتوانیم ضعف تیم ملی در مسابقات جهانی 97 را جبران کنیم. سال 98، سال قبل از المپیک 2020 توکیو است و بسیار مهم است که عملکرد مطلوبی در این سال داشته باشیم.

*تیم ملی کشتی در این زمان کم تا المپیک می‌تواند به آمادگی لازم برسد؟

کشتی دنیا در حال پیشرفت است، الان حریف‌های اصلی ما در کل دنیا به شدت کار می‌کنند و در تلاش هستند و این طور نیست که فقط ما در حال تلاش باشیم. در مسابقات جهانی کشورهایی مثل کوبا و ژاپن هم مدال طلا کسب می‌کنند و حتی کشتی‌گیرهایی که اصلا سابقه کشتی نداشته‌اند در مسابقات شرکت می‌کنند و مدال برنز جهانی رابدست می‌آورند. تمام ورزشکارها و مربی‌ها سخت در تلاش هستند و از جان مایه می‌گذارند تا هم در سال قبل المپیک و هم در سال المپیک، تیم ملی کشتی ایران عملکرد موفقی داشته باشد و بتوانیم ناکامی‌های سال 97 را برای مردم ایران جبران کنیم.

*علیرضا کریمی در سال 98 تلاش همیشگی خود را برای رسیدن موفقیت خواهد داشت؟

با وجود اتفاقاتی که در سال 97 برای من و کشتی پیش آمد، در تلاش هستم تا قوی‌تر و با انگیزه‌تر در سال 98 در میادین بین المللی حضور پیدا کنم. در سال 98 بیشتر کار خواهم کرد و با تمرین بیشتر سعی خود را می‌کنم تا در مسابقات پیش رو پیروز و سربلند بشوم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز