محمود خسروی‌وفا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزشکاران ایران در بازی‌های پاراآسیایی عملکرد درخشانی داشتند/ هدف ما کسب سهمیه‌های بیشتر برای مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۶:۱۱
کد خبر: ۸۲۹۹۲۳
ورزشکاران ایران در بازی‌های پاراآسیایی عملکرد درخشانی داشتند/ هدف ما کسب سهمیه‌های بیشتر برای مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است
رئیس کمیته ملی پاراالمپیک ایران گفت: هدف ما در سال 98 علاوه بر حضور در مسابقات رسمی جهانی و آسیایی، کسب سهمیه های بیشتر مسابقات پاراالمپیک 2020 توکیو است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاروان پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران در رقابت های بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، با جهش در تعداد مدال های طلا مقام سوم آسیا را کسب کرد. این کاروان در دوره قبلی بازی های آسیایی در جایگاه چهارم قرار گرفته بود، اما در این مسابقات موفق شد یک رتبه مقام خود را ارتقا دهد و در جایگاه سوم آسیا بایستد.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک ایران طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص درخشش ورزشکاران در رقابت های پاراآسیایی 2018 بیان کرد: سال 97، سال بسیار خوبی برای ورزش کشور مخصوصا پاراالمپیک بود. ورزشکارها موفق شدند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند و امیدواریم در سال 98 بر این پیروزی ها افزوده شود و سهمیه های بیشتری را بدست بیاوریم.

وی افزود: در سال 97 موفقیت بزرگی در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا اتفاق افتاد و کاروان ایران در این دوره از رقابت ها توانست مقام سوم آسیا را کسب کند و اولین دوره انتخابات پاراالمپیک با قانون رسمی و جدید در ایران برگزار شد. یکی دیگر از اتفاقات مهم 97 ملاقات رسمی علی صمیمی، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با مقام معظم رهبری بود که این دیدار به صورت خاص به صورت گرفت. 

رئیس کمیته ملی پاراالمپیک عنوان کرد: هدف ما در سال 98 علاوه بر حضور در مسابقات رسمی جهانی و آسیایی، کسب سهمیه های بیشتر مسابقات پاراالمپیک 2020 توکیو است. البته ما قصد داریم با کیفیت بیشتری در این رقابت ها ظاهر شویم و کسب سهمیه برای ما در جایگاه دوم قرار دارد. برای پاراالمپیک 2020 حد نصاب گذاشتیم و بنا را بر آن قرار می دهیم که نتایج نسبت به چند سال اخیر بهتر شود.

خسروی وفا در پایان گفت: کمیته ملی پاراالمپیک ایران سال 97 را به خوبی پشت سر گذاشت اما سال 98 را باید به صورت جدیتری آغاز کنیم و تمام تلاش خود را کنیم تا کیفیت عملکرد خود را بالا ببریم. برنامه ریزی ما برای پاراالمپیک 2020 باید به شکلی باشد که بتوانیم بگوییم، قرار است بهترین نتیجه طی 40 سال بعد از انقلاب را بدست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز