ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شیری، کارایی ماهینی را ندارد/ قهرمانی در لیگ برای پرسپولیسی‌ها عادی شده است/ سرخپوشان باید تمام توان خود را در لیگ قهرمانان بگذارند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۵:۲۱:۱۷
کد خبر: ۸۳۰۲۵۷
شیری، کارایی ماهینی را ندارد/ قهرمانی در لیگ برای پرسپولیسی‌ها عادی شده است/ سرخپوشان باید تمام توان خود را در لیگ قهرمانان بگذارند
هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است حریفان قرمزها در آسیا از نایب قهرمانی این تیم حساب می‌برند و این یک امتیاز مثبت برای سرخپوشان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم اسدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس آنها مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با برد مقابل پیکان با شرایط خوبی به لحاظ روحی و روانی به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. البته فاصله زیادی میان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی است و نکته مهم این است که به نظر من بازیکنان اضافه شده هنوز نتوانسته‌اند آنگونه که باید با تیم هماهنگ شوند. شیری بازیکن خیلی خوبی است اما او هنوز نتوانسته کارایی ماهینی را داشته باشد. وحید امیری نیز بازیکنی است که هنوز جایگزینی برای آن پیدا نشده و البته طبیعی است بازیکنانی مانند بودیمیر و ترابی و سایر تازه واردها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی 100 درصدی با تیم دارند.

وی افزود: در لیگ برتر پرسپولیس دو فصل است قهرمان شده و فصل قبل آن هم بدلیل تفاضل گل نایب قهرمان شد و به نظر من قهرمانی در لیگ برای پرسپولیس عادی شده و سرخپوشان حس، انگیزه وتوانایی هت تریک در قهرمانی را دارند اما به اعتقاد من تیم باید تمام توان خود را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

اسدی با اشاره به برگزاری بازی در کشور ثالث گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس هزینه زیادی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده‌اند ولی از آنجا که پرسپولیس سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده بی‌تردید حریفان از این تیم حساب می‌برند و این می‌تواند به لحاظ روحی و روانی یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس باشد که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

هافبک پیشین پرسپولیس در انتها خاطرنشان کرد: بسیار امیدوارم بازیکنان با غیرت و تعصب بتوانند در این بازی به برتری برسند و با کسب 3 امتیاز دیدار الاهلی بتوانند راه صعود خود را به مرحله بعدی هموار کنند.

نظر شما