از پیشکسوتان می‌خواهم در این چند هفته هم صبوری کنند؛

پرورش‌خواه: استقلال با روزهای خوبش فاصله گرفته است/ هواداران حق دارند ناراحت باشند

۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۲:۰۲
کد خبر: ۸۳۰۲۷۸
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فشار از این طرف و آن طرف فایده‌ای ندارد و بازیکنان باید تلاش کنند و هواداران هم خویشتن دار باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز پرورش‌خواه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم گفت: به هرحال هواداران حق دارند ناراحت باشند. ولی مگر همین تیم چهار الی پنج بازی روان بازی نمیکرد؟ همین بازیکنان بودند که بازی خوبی ارائه می دادند. هواداران ناراحت هستند و حق هم دارند. البته به نظرم باید هواداران خویشتن داری کنند. فشار آوردن بیش از حد باعث می شود بازیکنان نمایش خود را نتوانند ارائه دهند. به هرحال تیم ما از روزهای خوبش کمی فاصله گرفته و ناراحتی هواداران هم بابت همین است که این بازیکنان تواناییشان بیش از این هاست. بازیکنان استقلال هم باید بیشتر تلاش کنند و تمرکز خود را حفظ کنند. فشار از این طرف و آن طرف فایده‌ای ندارد و بازیکنان باید تلاش کنند و هواداران هم خویشتن دار باشند. از پیشکسوتان هم می خواهم در این چند هفته هم صبوری کنند تا در آرامش به تیم کمک کنیم. تیم شش بازی مهم در لیگ و چهار بازی در آسیا دارد.

وی افزود: یک صحبت هم با بازیکنان دارم و آن هم اینکه این روزها می گذرد و بازیکنان باید بدانند روزی حسرت این پیراهن را می خورند. پس جوری تلاش کنید که وقتی به یاد گذشته می‌افتید، حسرت نخورید و نمایش‌های خوبتان در ذهن‌ها باقی بماند.

نظر شما