علی دادگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب سهمیه المپیک غیرممکن نیست/ در رقابت‌های چین برترین‌های جهان هستند/ همه تیراندازان ما شانس گرفتن بلیت توکیو را دارند

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۲:۳۹
کد خبر: ۸۳۰۶۴۲
کسب سهمیه المپیک غیرممکن نیست/ در رقابت‌های چین برترین‌های جهان هستند/ همه تیراندازان ما شانس گرفتن بلیت توکیو را دارند
رئیس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: انتظار کسب سهمیه المپیک از تیراندازها را نداریم اما به این معنی نیست که امکان کسب سهمیه وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص کسب سهمیه المپیک تیم‌های ملی تیراندازی بیان کرد: نایب رئیس فدراسیون گفت که انتظار کسب سهمیه المپیک را از ورزشکاران نداریم، اما به این معنی نیست که امکان کسب سهمیه وجود ندارد. در رقابت‌های چین تیراندازهای برتر جهان حضور دارند و میدان بزرگی خواهد بود. کسب سهمیه در این شرایط بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست. اردوها و تمرینات خوبی داشتیم و رکوردهای داخلی ما به کسب سهمیه نزدیک است و ما امیدوار هستیم.

وی افزود: اردوهای خارجی ما به چند منظور برگزار می‌شوند، برای تمرینات و برای تامین تجهیزات است. طی جمع‌بندی که در جلسات داشتیم به نظر می‌رسید که اعزام به آلمان هزینه زیادی خواهد داشت و از طرفی اعزام تیم به چین چند روز زودتر از مسابقه بسیار به صرفه‌تر است، در نتیجه قرار شد که تیم ملی به جای اعزام به آلمان چند روز زودتر در چین حضور داشته باشد.

دادگر ادامه داد: حدود 8 مسابقه برای کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم. در حال حاضر تیم اهداف پروازی ایران به کشور امارات اعزام شده است، روز سه‌شنبه تیم اسکیت و روز 27 فروردین ماه تیم ملی تفنگ و تپانچه به مسابقات اعزام خواهند شد. تمامی نفرات تیم ملی توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند.

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران در پایان گفت: شرایط کسب سهمیه المپیک در رشته‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. سال گذشته در رشته تفنگ 6 سهمیه کسب کردیم و در این رشته بسیار امیدوار هستیم، بعد از آن 2 سهمیه در رشته تپانچه داشتیم و نهایت در رشته‌ اهداف پروازی احتمال کسب سهمیه المپیک وجود دارد. در مسابقات سال 97 تیراندازها بسیار خوش درخشیدند و با کسب 4 مدال در رقابت‌های جوانان جهانی کره جنوبی و مدال طلا الهه احمدی جایگاه ما ارتقا پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز