بیان محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برتری بانوان مقابل فلسطین روحیه بخش بود/ دیدار دشواری با چین تایپه خواهیم داشت

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۵:۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۳۱۰۸۶
برتری بانوان مقابل فلسطین روحیه بخش بود/ دیدار دشواری با چین تایپه خواهیم داشت
کارشناس فوتبال بانوان گفت: تیم ملی کشورمان در هر دو دیدار بازی خوبی انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو به مصاف تیم فلسطین رفت و با حساب 9 بر صفر برتری رسید.

بیان محمودی، کارشناس فوتبال بانوان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عملکرد تیم ملی در این دوره از مسابقات عنوان کرد: تیم ملی کشورمان در هر دو دیدار بازی خوبی انجام داد. خوشبختانه تیم خوب و یک‌دستی داریم. هرچند که معتقدم برای این دوره از مسابقات می‌توانستیم از بازیکن‌های دیگر نیز بهره ببریم.

وی ادامه داد: در بازی با فیلیپین متاسفانه بچه‌ها همه فرصت‌سوزی کردند و نتوانستیم آن نتیجه مورد نظر را کسب کنیم ولی در دیدار با فلسطین عملکرد قابل قبولی داشتیم. هر چند که این تیم در رنکینگ، در مقایسه با ما در رتبه پائین‌تری قرار دارد ولی بازی خوبی انجام دادیم و قطعا نتیجه به دست آمده در ایجاد انگیزه برای بازی سوم نیز تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان در خصوص دیدار با چین تایپه گفت: چین تایپه تیم نسبتا خوبی است و بدون شک بازی راحتی نخواهیم داشت. این بازی برای هر دو تیم مهم است. بنابراین هر دو تیم تلاش می‌کنند برنده زمین را ترک کنند. به نظرم تیم ما پتانسیل صعود به مرحله بعد را دارد. امیدوارم این اتفاق در این دیدار رخ بدهد.

نظر شما