هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب‌آهن در رویای صدرنشینی/ مردان نصف جهان در دبی تنها نیستند

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۵:۴۱:۲۷
کد خبر: ۸۳۱۱۷۹
ذوب‌آهن در رویای صدرنشینی/ مردان نصف جهان در دبی تنها نیستند
تیم فوتبال ذوب آهن ایران امشب و در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوصل امارات خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های الوصل امارات و ذوب آهن ایران امروز باید در دبی به مصاف هم بروند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

ذوب آهن –الوصل

دوشنبه 19 فروردین ساعت20:10

داور: یاماتو یودی

کمک ها: هیروما ریو – نیشی هاشی ایسائو

داور چهارم: توجو مینرو

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا:  کیم یونگ جو از کره جنوبی

ناظر داوری: عبدالوف فرخاد از ازبکستان

در دیگر دیدار این گروه هم الزورا با النصر تقابل می‌کند که به نظر می‌رسد شانس النصر برای کسب امتیاز زیاد است.نکته جالب توجه در گروه A. صدرنشینی الزورا عراق است. این تیم با کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده اصفهان در رده نخست قرار دارد و الوصل و النصر امارات در رده‌های سوم و چهارم هستند.

ذوب آهن در دیدار گذشته با النصر عربستان به پیروزی ۳ بر ۲ رسید و الوصل رودرروی الزورا متحمل شکست سنگین شد تا ۲ تیم با شرایط خوبی به مصاف هم بروند. سبزپوشان اصفهانی در ۲ بازی گذشته لیگ برتر ۴ امتیاز کسب کردند و پس از اینکه مقابل صنعت نفت به پیروزی رسیدند، برابر سپیدرود به تساوی دست یافتند تا آماده بازی شوند.

ذوب آهن این فصل را خیلی خوب آغاز کرد، اما با افت شدیدی مواجه شد و اکنون در رده دهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. سبزپوشان در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب بازی کردند و عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. شاگردان منصوریان برای دیدار با الوصل محرومی ندارند، اما محمدرضا عباسی مصدوم است و به این دیدار نمی‌رسد.

ذوبی‌ها امیدوار هستند با هدایت منصوریان به روز‌های خوب خود بازگردند و نتایج آنها در یک ماه گذشته در لیگ برتر خوب بوده است. اما وضعیت در آسیا فرق دارد و این تیم تا هفته دوم بهترین عملکرد را در میان تیم‌های ایرانی داشته است. منصوریان با اتکا به  ستاره‌هایی مانند رشید مظاهری که در بازی مقابل النصر عربستان یکی از عوامل برد نماینده ایران بود در کنار میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر، ماریون سیلوا، کریستین اوساگونا و ... امیدوار است با کسب برد مقابل الوصل در دبی صدرنشین شوند. تیم‌های ایرانی در امارات تنها نیستند و هواداران کشورمان بی‌تردید از این تیم در دبی حمایت خواهند کرد.

در آنسوی میدان الوصل هم حال و روز خوبی ندارد و در لیگ کشورش در رتبه هشتم قرار دارد دارد و شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد الشارجه با حضور ستارگانی مانند مندز، ویلتون و ... به قهرمانی برسد. هدایت این تیم برعهده لارنسیو رگکامف رومانیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های الهلال، الوحده و ... دارد و از ابتدای سال ۲۰۱۹ سرمربی الوصل شد.

فابیو لیما، خمیس اسماعیل، کایو، وحید اسماعیل، رونالدو مندز و ... ستاره‌های برزیلی و اماراتی الوصل هستند که فابیو لیما به دلیل اخراج مقابل الزورا نمی‌تواند رو در روی ذوب آهن بازی کند. این هافبک ستاره تیم اماراتی محسوب می‌شود و در بازی نخست مقابل النصر تک گل تیمش را به ثمر رساند.لیما و کایو، دو ستاره برزیلی الوصل لقب گرفتند که فصل گذشته سومین و چهارمین گلزن برتر لیگ امارات شدند و امسال هم وینیسیوس دهلیما، هافبک سابق گرمیو و هموطن آن‌ها نیز به الوصل اضافه شده است تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

الوصل افتخارات زیادی در لیگ امارات دارد و چندین بار قهرمان مسابقات لیگ و حذفی شده است، اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی حذف شده و تلاش می‌کند تا در ۲۰۱۹ به مرحله حذفی صعود کند که شانس خوبی نیز دارد.به هر حال نصف جهانی‌ها امید زیادی دارند که ذوب‌آهن در این دیدار بتواند با شکست الوصل صدر جدول این گروه را کسب کند و مسیر خود برای صعود را هموارتر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز