محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس توان برد الاهلی را دارد/ منتظر سورپرایز شفر مقابل الهلال باشید/ تیم‌های عربستانی به دنبال موفقیت در آسیا هستند

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۵:۳۸:۲۷
کد خبر: ۸۳۱۱۸۰
پرسپولیس توان برد الاهلی را دارد/ منتظر سورپرایز شفر مقابل الهلال باشید/ تیم‌های عربستانی به دنبال موفقیت در آسیا هستند
پیشکسوت فوتبال گفت: باید از هر سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی مدافع سابق سرخآبی‌های پایتخت درباره دیدار حساس امشب الهلال مقابل استقلال به خبرنگار برنا گفت: استقلال تا پیش از دربی در 6-7 بازی بسیار خوب کار کرد، اما بعد از باخت در دربی هنوز نتوانسته از تبعات آن بازی خارج شود.

وی افزود: استقلال مقابل الهلال بازی ساده‌ای ندارد و هر دو تیم در آسیا جزو باشگاه‌های شناخته شده هستند، اما امروز باید منتظر یک سورپرایز از سوی شفر باشیم و فکر می‌کنم استقلال از انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار برخوردار است. در دربی هم می‌توان گفت استقلال خوب بازی کرد اما پرسپولیس باهوش‌تر عمل کرد و تجربه برانکو نقش مهمی در برد سرخپوشان داشت.

مدافع پیشین استقلال عنوان کرد: مطمئن هستم استقلال امشب در فاز تهاجمی عملکرد خوبی دارد و تیم در نیم فصل دوم در این فاز عملکرد بسیار خوبی داشته است. استقلال در بازی مقابل الهلال باید بسیار مراقب ضدحملات حریف باشد، چرا که آنها روی ضدحملات برنامه‌ریزی خواهند کرد و اگر آبی‌پوشان به قول معروف بی‌گدار به آب نزنند می‌توانند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

مهدوی درباره بازی فردای پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: تیم‌های عربی بویژه تیم‌های عربستانی بازیکنان زیادی را جذب کرده‌اند تا فقط از آنها در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند و این لیگ برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. الهلال و الاهلی فرقی ندارند هر دو تیم نسبت به سال گذشته تقویت شده‌اند و سرخپوشان هم کار ساده‌ای ندارند. اما پرسپولیس با توجه به صدرنشینی در لیگ وضعیت بسیار خوب روحی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و می‌تواند الاهلی عربستان را شکست بدهد. ضمن اینکه بی‌تردید هواداران ایرانی در امارات برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه خواهند رفت و سرخپوشان می‌توانند در این دیدار از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و به برتری دست پیدا کنند. در این موضوع تردیدی نیست که پرسپولیس توان برد الاهلی را دارد.

او در ادامه با اشاره به بازی ذوب آهن و الوصل افزود: منصوریان و آقای آذری از دوستان قدیم بنده هستند. ما باید از هر سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنیم و عرق ملی یعنی اینکه هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن در حال حاضر تیم ملی هستند و مهم اهتزاز پرچم مقدس کشورمان است. زمانی اگر بنده در تیم ملی270 بخیه خوردم و هر بازیکن دیگری که در تیم ملی مصدوم شد برای اهتزاز و افتخار برای همین پرچمی بوده که امروز این سه تیم برای آن تلاش می‌کنند.

مهدوی در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها را شانس قهرمانی در لیگ می داند گفت: اگر بخواهم به ترتیب بگویم پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پدیده شانس قهرمانی دارند. در این باره باید بگویم علاوه بر مسائل فنی برخی نفرات به تیم‌ها شخصیت قهرمانی می‌دهند، مانند برانکو در پرسپولیس و قلعه‌نویی در سپاهان؛ به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر هفته‌های آینده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز