مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن تمام توان خود را در لیگ قهرمانان گذاشته است/ بازی آسان در آسیا وجود ندارد/ الوصل همواره یکی از قدرت‌های امارات بوده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۶:۲۹:۱۰
کد خبر: ۸۳۱۱۸۱
ذوب‌آهن تمام توان خود را در لیگ قهرمانان گذاشته است/ بازی آسان در آسیا وجود ندارد/ الوصل همواره یکی از قدرت‌های امارات بوده است
کاپیتان سابق ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌تواند از سد میزبان اماراتی خود عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی رجب‌زاده، کاپیتان پیشین ذوب‌آهن اصفهان درباره بازی حساس امشب این تیم مقابل الوصل امارات به خبرنگار برنا گفت: بازی‌های آسیایی همیشه شرایط خاص خود را دارد و با لیگ متفاوت است و خوشبختانه ذوب آهن در این رقابت‌ها نتایج خوبی را تا اینجا کسب کرده است.

وی افزود: شرایط ذوب آهن در لیگ بهتر شده است، البته معتقدم این تیم باید سپیدرود را در اصفهان شکست می‌داد آن هم با توجه به اینکه کادر فنی به چند بازیکن استراحت داده بود. به هر حال تیم در لیگ برتر به شرایطی دست پیدا کرده که نه خطر سقوط را حس می‌کند و نه اینکه امیدی به صعود به جایگاه‌های بالای جدول دارد، از این رو تمام توان خود را در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته تا بتواند حداقل در این رقابت‌ها از گروه خود صعود کند.

مهاجم سابق سبزپوشان اصفهانی در ادامه اظهار داشت: در بازی قبلی علی‌رغم اینکه ذوب آهن تیم برتر میدان نبود اما توانست النصر عربستان را شکست بدهد، نباید فراموش کنیم که در این بازی رشید مظاهری بسیار درخشان ظاهر شد و مهمتر از آن، این نکته است در هر بازی امکان ندارد تیم حریف دو پنالتی را از دست بدهد و اعتقاد دارم اگر ذوب‌آهن با شرایط بازی قبل امروز بخواهد بازی کند دچار مشکل می‌شود. امیدوارم ذوب‌آهن در ادامه روند صعودی خود بتواند در دبی نتیجه لازم را مقابل الوصل امارات کسب کند و از سد حریف خود عبور کند.

کاپیتان پرسابقه ذوب‌آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: الوصل همواره یکی از تیم‌های قدرتمند امارات بوده اما در فصل جاری در رده هشتم جدول لیگ کشورش قرار دارد و این می‌تواند برای ذوب آهن یک امتیاز باشد که تیم حریف در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد. اگرچه بازی ساده در لیگ قهرمانان آسیا معنایی ندارد.

رجب‌زاده گفت: امیدوارم استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن هر سه نماینده کشورمان بتوانند از حیثیت فوتبال ایران به خوبی دفاع کنند و قطعاً نتیجه گرفتن این تیم‌ها می‌تواند آورده خوبی برای فوتبال ایران داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز