محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف از تاسیس باشگاه اختصاصی تنیس روی میز بانوان قهرمان‌پروری است/ بازهم می‌توانیم در این رشته کسب سهمیه المپیک کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۷:۰۳:۴۹
کد خبر: ۸۳۱۴۳۶
هدف از تاسیس باشگاه اختصاصی تنیس روی میز بانوان قهرمان‌پروری است/ بازهم می‌توانیم در این رشته کسب سهمیه المپیک کنیم
قهرمان سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: هدف از تاسیس باشگاه اختصاصی تنیس روی میز بانوان قهرمان پروری و انتقال تجربیات به جوانان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محجوبه عمرانی، قهرمان سابق تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان و از ورزشکاران بسیار موفق تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی به همراه سارا جعفری، مربی سطح یک فدراسیون جهانی این رشته باشگاه اختصاصی تنیس روی میز بانوان با نام آکادمی قهرمان آینده را در شهرستان ساری احداث کردند.

محجوبه عمرانی طی گفتگویی با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: آکادمی قهرمان آینده را من و سارا جعفری با هدف قهرمان پروری و همگانی در تمامی رده‌های سنی احداث کردیم و هزینه‌های این پروژه کاملا شخصی بوده و بیشتر آن‌ها را خانم جعفری متقبل شده است. ما دوست داریم تجربیات خود را در طی این سال‌ها به جوانان انتقال دهیم و از طرفی یک عدم اعتماد بنفس مربیان بانوان کشور در خصوص تاسیس باشگاه ویژه بانوان وجود دارد که فکر می‌کنند این رشته در بخش بانوان طرفدار ندارد، اما ما ثابت کردیم که اینگونه نیست و اگر با صداقت و اشتیاق کار شود، حتما طرفدار خواهد داشت.

وی افزود: رسیدن به قهرمانی در این رشته طی یک سال و نیم بسیار سخت است، اما بازیکن‌هایی داشتیم مانند مریم گیلانی که که از شاگردان من هستند و در باشگاه قهرمان آینده هم تمرین می‌کردند و توانستند قهرمان پاراآسیایی شوند. به اندازه یک سال و نیم فعالیت در شهری که برای تنیس روی میز بانوان امکانات بسیار کم و ضعیفی دارد رزومه خیلی خوبی داشتیم. حدود 150 نفر در این باشگاه شروع به آموزش کردند که این موضوع نشان می‌دهد رشته تنیس روی میز با تاسیس یک باشگاه کوچک، در حال گسترش است.

قهرمان سابق تیم ملی تنیس در پایان گفت: وضعیت تیم ملی تنیس بانوان رو به رشد است و فدراسیون اردو‌ها و مسابقات مختلفی را برگزار می‌کند، مطمئن هستم یکی از اعضای تیم ملی دوباره کسب سهمیه المپیک خواهد کرد. حضور بانوان در لیگ کشورهای دیگر بسیار عالی است و به مرور زمان باعث پیشرفت و کسب تجربه نفرات می‌شود. درد دل من در زمانی که بازی می‌کردم و اکثر کسانی که هنوز در این رشته فعالیت دارند و به من انتقال می‌دهند این است که خواستار بهبود وضعیت اسپانسرها و قراردادها هستند تا انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز