کیوان قنبرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دور از ذهن نخواهد بود/ از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی هستم/ دوومیدانی‌کاران کار سختی در قطر دارند

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۶:۱۲:۴۷
کد خبر: ۸۳۱۶۱۲
کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دور از ذهن نخواهد بود/ از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی هستم/ دوومیدانی‌کاران کار سختی در قطر دارند
عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمام ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها همگی توانایی بالایی دارند، بنابراین کار دشواری در پیش خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ترکیب تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا پس از تصمیم گیری در سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد و ۱۶ ورزشکار (۵ ورزشکار بانو و ۱۱ ورزشکار مرد) از عصر روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه در اردوی آماده تدارکاتی تیم ملی در تهران تمرینات خود را آغاز کردند.

کیوان قنبرزاده، عضو مازندرانی تیم ملی دوومیدانی کشورمان، درباره این دوره از اردوها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از مهرماه سال 97 استارت تمرینات زده شد. خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی هستم. قطعا در این زمان باقی مانده تا اعزام به مسابقات تلاش می‌کنم به آمادگی کامل برسم.

وی درمورد سطح این مسابقات و شناخت از رقبای آسیایی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمام ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها همگی توانایی بالایی دارند، بنابراین کار دشواری در پیش خواهیم داشت.

قنبرزاده افزود: با توجه به این که بهترین‌های آسیا در این مسابقات شرکت می‌کنند، تقریبا همه رقبا قوی هستند. ولی در حال حاضر اصلی‌ترین رقیب ما از کشورهای چین، ژاپن، مالزی و قطر است. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: شانس کسب مدال در این مسابقات دور از ذهن نیست. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورم. با توجه به  این که در انتخابی تیم ملی نیز بهترین رکورد را ثبت کردم انگیره زیادی برای کسب مدال طلا دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز