سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای ماندن در لیگ انتحاری بازی می‌کنیم/ توان انجام کارهای بزرگ را داریم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۲:۴۰
کد خبر: ۸۳۱۶۵۷
برای ماندن در لیگ انتحاری بازی می‌کنیم/ توان انجام کارهای بزرگ را داریم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما چیزی برای از دست دادن در لیگ برتر نداریم، استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی نیز دارد که توانایی‌های بسیار بالایی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید محمد علوی که در چند هفته گذشته به عنوان مربی به روی نیمکت تیم فوتبال استقلال خوزستان حضور داشت، با شجاعت سرمربیگری تیمی را پذیرفت که کاندیدای نخست سقوط است.البته نباید کسر امتیاز از این تیم را فراموش کرد که همین موضوع مزید بر علت شد تا این تیم قعرنشین لیگ برتر شود.

علوی که در دوران بازیگری علاوه بر سابقه حضور در تیم ملی در باشگاه‌هایی مانند  فولاد خوزستان و پرسپولیس نیز بازی کرده است، درباره انتخابش به عنوان سرمربی استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید بنده از آقایان دکتر رحیمی و سرهنگ پور هاشمی و سایر اعضای هیات مدیره بابت اعتمادی که به بنده کردند تشکر کنم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: چیزی برای از دست دادن در لیگ برتر نداریم، استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی نیز دارد که توانایی های بسیار بالایی دارند و مهمترین کار  بنده در این میان این است که خود باوری تیم را بیشتر کنم. شما بازی ما مقابل تیم های بزرگ را ببنید، به طور مثال یک بر صفر به پرسپولیس باختیم که در آن بازی اگر خود باوری بیشتری داشتیم بی تردید می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: سال گذشته سابقه مربیگری در اروند کارون را داشتم و این تیم را به لیگ یک آوردم و اگر ما در لیگ بمانیم کاری به بزرگی قهرمانی انجام داده ایم، نکته ای که من مطمئن هستم با حمایت مسولان و به ویژه هواداران می توانیم آن را انجام دهیم و مهم است بچه ها فعل خواستن را صرف کنند. شک نکنید ما توان انجام کارهای بزرگ را داریم.

علوی درباره بازی نخست این تیم با هدایت او مقابل فولاد تصریح کرد: فولاد و آقای قطبی تیم و مربی بزرگی هستند اما ما برای ماندن در لیگ انتحاری بازی می کنیم و شما در دربی خوزستان از ما یک بازی تهاجمی و رو به جلو خواهید دید. ما انگیزه انجام یک کار بزرگ را داریم و آن ماندن در لیگ برتر است.

وی در پایان درباره احساسش از رویارویی با تیم و مربی سابقش عنوان کرد: من احساس خوبی دارم، اما انگیزه ام برای ماندن تیم در لیگ از هر حسی بیشتر است و بسیار امیدوارم در پایان هفته آخر احساس قشنگی داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز