هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

دو نکته ظریف که امشب پرسپولیس را برنده می‌کند+عکس

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۳۱۶۶۴
دو نکته ظریف که امشب پرسپولیس را برنده می‌کند+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2019 امشب و از ساعت 20 باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت 20 باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

اما در رابطه با این بازی دو نکته ظریف وجود دارد که می توان بواسطه آن شانس برد بازی را به پرسپولیس داد. نخست اینکه، پیش از این پرسپولیس با برانکو 6 بازی در زمین بی طرف انجام داد که تنها در یک مسابقه پیروز شد و آن هم برابر همین الاهلی بود که مربوط به دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی بود و پروفسور وشاگردانش در همین امارات به مصاف الاهلی رفتند و بازی را بردند و دوم اینکه هیرو یوکی داور این بازی  هر بار برای تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس سوت زده آن بازی را نمایندگان کشورمان برده اند.

او در سال 2018 داور بازی استقلال و الهلال عربستان بود که با پیروزی شاگردان وینفرد شفر آلمانی همراه شد. همچنین قضاوت دیدار پرسپولیس و الجزیره را برعهده داشت که با شکست 3 بر 2 سرخپوشان به پایان رسید.

جالب است بدانید، در سال 2017 نیز، کیمورا هیرویوکی داور بازی استقلال و التعاون عربستان بود که آبی پوشان پایتخت به پیروزی دست یافتند. در رده ملی نیز او در سال 2016 داور بازی تیم زیر 16 سال ایران بود که با پیروزی تیم کشورمان همراه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز