استقلال ایران ۲-۱ الهلال عربستان؛

غول‌کشی استقلال در قاره کهن/ شاگردان شفر، شگفتی‌ساز شدند

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۳۱۷۰۰
غول‌کشی استقلال در قاره کهن/ شاگردان شفر، شگفتی‌ساز شدند
تیم استقلال در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C این مسابقات امروز از ساعت 21:30 دو تیم استقلال ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه دوحه به مصاف هم رفتند.

تیم استقلال برخلاف چیزی که پیش‌بینی می‌شد در شروع نیمه اول بازی را در اختیار گرفت و عملکرد بهتری نسبت به حریف قدرتمند خود داشت. در دقیقه پنج این دیدار ارسال کرنر توسط پاتوسی موقعیت را برای علی کریمی فراهم کرد که با ضربه سر گل نخست آبی‌های ایران را وارد دروازه الهلال کند. پس از این گل الهلال دقایقی بازی را در اختیار گرفت و استقلال ناچار به دفاع از میانه‌های زمین شد اما برخلاف جریان بازی استقلال یک بار دیگر روی ارسال پاتوسی و دخالت دانشگر توپ در آستانه دروازه به پژمان منتظری رسید تا او هم با ضربه سر دروازه خالی را باز کند و استقلال در دقیقه ۳۰ با دو گل از حریف مطرح خود پیش بیفتد. بعد از دریافت گل دوم تیم الهلال حملات خود را روی دروازه استقلال بیشتر کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند. نیمه اول این بازی در نهایت با نتیحه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم طبق چیزی که پیش بینی میشد این تیم الهلال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی بازی بازی را هجومی شروع کرد. نماینده عربستان در نیمه دوم صاحب چند موقعیت شدند. دو ضربه ایستگاهی برای الهلال به دست آمد که شوت بازیکنان الهلال از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت. در این بین استقلال نیز فرصت داشت گل سوم را به ثمر برساند ولی توپ آبی ها درون دروازه قرار نگرفت. فشار الهلال ادامه پیدا کرد تا اینکه گومیس روی اشتباه زکی پور در دقیقه 72 اولین گل را به ثمر رساند.  بعد از این گل الهلال بازهم چند حمله روی دروازه نماینده ایران تدارک دید ولی در نهایت فایده ای برای این تیم نداشت. این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود استقلال ایران به پایان رسید و آبی ها به ادامه کار در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز