محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با اتحاد و همبستگی الهلال را برد/ امیدوارم حواشی فروکش کند/ در لیگ مدعی قهرمانی هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۳۱۹۳۵
استقلال با اتحاد و همبستگی الهلال را برد/ امیدوارم حواشی فروکش کند/ در لیگ مدعی قهرمانی هستیم
پیشکسوت پرآوازه استقلال معتقد است این تیم توان برد مجدد الهلال در بازی برگشت را نیز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران توانست در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم قدرتمند الهلال با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست پیدا کند.

محمد نوازی، پیشکسوت پرآوازه آبی پوشان در این باره به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه شاهد بازی خوبی بودیم و استقلال عملکرد چشمگیری نسبت به بازی های گذشته داشت و بچه ها با اتحاد و همبستگی توانستند در این دیدار مقابل تیم قدرتمند الهلال به برتری دست پیدا کنند و نتایج بازی های گذشته را نیز جبران کنند.

پیشکسوت استقلال افزود: همیشه در تیم های بزرگ حاشیه به وجود می آید، به ویژه بعد از باخت برخی اشکالات بیشتر به چشم می آید. به هرحال با این برد امیدوارم حواشی فروکش کند و قطعا استقلال در بازی های آینده نیز موفق می شود. آبی پوشان در لیگ مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند و باید منتظر بمانیم و ببنیم در ادامه چه اتفاقاتی در لیگ رخ خواهد داد، اما آنچه مسلم است این تیم هرگاه با اتحاد و همبستگی فعل خواستن را به خوبی صرف کرده توانسته هر حریفی را از پیش رو بردارد.

مربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که بازی برگشت استقلال مقابل الهلال را که بازی بعدی آبی پوشان در آسیا است، چگونه ارزیابی می کند، اظهار داشت: استقلال همواره در آسیا جزو تیم های مطرح و صاحب سبک بوده و تیم شناخته شده ای است، اگرچه بنده درباره بازی مقابل الهلال معتقدم شفر دیر تعویض کرد و با توجه به شدت حملات حریف می توانست زودتر بازیکنان جایگزین و تازه نفس را وارد کند.درباره بازی برگشت هم اگر استقلال با همین روند بازی کند و اتحاد و همبستگی داشته باشد و خدای نکرده بازیکنان از بالا به حریف نگاه نکنند استقلال توان برد مجدد این تیم را دارد. استقلال می تواند به مرحله بعد صعود کند و نیازمند وجود آرامش و حمایت از تیم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز