مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان وزارت ورزش و جوانان؛

سردار قاسمی: ۱۸۰۰ ایثارگر در مجموعه وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت هستند/ بانک اطلاعاتی ایثارگران در سال ۹۷ راه‌اندازی شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۳۲۵۳۱
سردار قاسمی: ۱۸۰۰ ایثارگر در مجموعه وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت هستند/ بانک اطلاعاتی ایثارگران در سال ۹۷ راه‌اندازی شد
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: در سال ۹۷ اقداماتی را برای بهبودی وضع جانبازان انجام دادیم از جمله، پیگیری بیمه تکمیلی جانبازان که خوشبختانه مشکل آنها در این زمینه حل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس جامعه ورزش و جوانان با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه برگزار شد.

سردار سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده جانبازان و ایثارگران در جامعه اظهار داشت:  ما ۱۸۰۰ ایثارگر در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و ادارات زیرمجموعه آن داریم  که حدود ۱۴۰۰ نفر آن‌ها جانباز هستند. ۶۰ نفر از جانبازان جزو جانبازان ۷۰ درصدی هستند که روزهای سختی را سپری می‌کنند و دچار مشکلات اعصاب  و روان هستند که من برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در چند مراسم تجلیل باشکوهی از این افراد داشتیم. در ۳۱ استان و به ویژه در کمیته ملی المپیک و با حضور دکتر صالحی امیری از ایثارگران و جانبازان تجلیل شد. البته به جز استان‌های سیل زده که اولویت در این استان‌ها رسیدگی به افراد سیل‌زده است. استان‌های سیل زده روزهای بحرانی را سپری می‌کنند و از وزیر ورزش درخواست کردیم که لوحی را به مناسبت این ایام خجسته به آنها تقدیم کنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران خاطرنشان ساخت: در سال ۹۷ اقداماتی را برای بهبودی وضع جانبازان انجام دادیم از جمله، پیگیری بیمه تکمیلی جانبازان که خوشبختانه مشکل آنها در این زمینه حل شد. همچنین نشستی داشتیم با مدیران ۳۱ استان برای برطرف کردن مشکلات ایثارگران که خوشبختانه خوب کار کردند. برگزاری دوره‌های تخصصی را برای جانبازان و ایثارگران در ۳۱ استان داشتیم که انجام شد. تشکیل بانک اطلاعات برای ایثارگران و جانبازان از دیگر اقداماتی بود که در سال ۹۷ انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز