رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس هیچ‌وقت تنها نیست/ شاگردان برانکو نباید مغرور شوند/ مانعی برای هت‌تریک قهرمانی سرخ‌پوشان نمی‌بینم

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۵:۲۱:۲۸
کد خبر: ۸۳۲۶۲۰
پرسپولیس هیچ‌وقت تنها نیست/ شاگردان برانکو نباید مغرور شوند/ مانعی برای هت‌تریک قهرمانی سرخ‌پوشان نمی‌بینم
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس بعد از برد دربی روحیه مضاعفی گرفته و می‌تواند با انجام یک‌بازی قابل قبول بازهم الاهلی را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برد پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در این بازی بسیار خوب بازی کرد و کادر فنی آنالیز بسیار خوبی از تیم حریف داشت. تلاش بچه‌ها جواب داد و پیروزی دلچسبی کسب شد که گل شجاع نیز بی نظیر بود و فکر می‌کنم یکی از زیباترین گل‌های جام شود. جا دارد بنده از همه عوامل تیم از تدارکات گرفته تا بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم.

وی درباره بازی برگشت عنوان کرد: پرسپولیس هیچ‌وقت تنها نیست و در رقابت برگشت امیدوارم هواداران مانند بازی رفت در ورزشگاه حاضر شوند. پرسپولیس بعد از برد دربی روحیه مضاعفی گرفته و می‌تواند با انجام یک بازی قابل قبول بازهم الاهلی را شکست بدهد.

مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره بازی با سایپا و احتمال قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: غرور برای بازیکنان پرسپولیس ممنوع است. خوشبختانه پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان بسیار قوی دارد و برانکو می‌تواند هر کدامیک از آنها را که بخواهد جانشین بازیکنان داخل زمین کند و از این بابت نگرانی نیست. مانعی برای هت‌تریک قهرمانی سرخ‌پوشان نمی‌بینم و بسیار امیدوارم شنبه با اتکا به حمایت هواداران 3 امتیاز بازی را کسب کنند.

مربی تیم امید درباره محمد نادری و اینکه این بازیکن که هم پست او بوده و در مصاحبه‌ای اعلام کرده یکی از الگوهایش شاهرودی است، عنوان کرد: بابت آن اظهارنظر از نادری تشکر می‌کنم. او بازیکن خوبی است و بازی به بازی در پرسپولیس عملکرد بهتری داشته و باید روی دقت سانترهایش کمی بیشتر کار کند. او بازیکن آینده داری است و امیدوارم بتواند در پرسپولیس موفق باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز