هواداران از قرمزپوشان تقدیر کردند؛

بازگشت عالیشاه به تمرینات پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۰:۴۱
کد خبر: ۸۳۲۸۷۳
بازگشت عالیشاه به تمرینات پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز پنجشنبه را پس از تشویق و تقدیر هواداران از نتایج مطلوب سرخپوشان، برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که پس از شکست دادن الاهلی عربستان در امارات، روز گذشته وارد کشور شدند، امروز در میان تشویق هواداران به تمرین پرداختند. تمرین پس از صحبت‌های برانکو از ساعت 11:15 دقیقه آغاز شد و بازیکنان در سه گروه به فوتبال هدفمند در دو تایم مشخص روی آوردند. احمد نورالهی با میثم علیپور فیزیوتراپیست تیم، نرم دویدن را در دستور کار داشت.

حضور هواداران  و اصحاب رسانه گرمای خاصی را به تمرین امروز بخشیده بود و کلیه اعضای تیم مورد تشویق بی‌امان آنها قرار گرفتند. کارهای بدنسازی و سرعتی، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر مارکو انجام شد. در مرحله بعدی، فوتبال در نصف زمین با تاکید نکات لازم از سوی کادر فنی به اجرا در آمد. بازیکنان جوان تیم هم زیر نظر زلاتکو به تمرین پرداختند.

محمد انصاری ابتدا در سالن بدنسازی، برنامه تمرینات اختصاصی خود را انجام داد و پس از آن در میان تشویق هواداران به دویدن دور زمین پرداخت.  امید عالیشاه هم در تمرینات شرکت کرد.ضربات ایستگاهی و کرنر مرحله آخر تمرین امروز بود که با گلزنی و دفاع سرخپوشان همراه بود. تمرین امروز پنجشنبه 22 فروردین 1398 در ساعت 12:35 دقیقه به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز