رضا ترابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استارت سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر زده شده است/ برانکو راه سربلندی در آسیا را می‌داند/ از عالیشاه بعید بود برای تیمش حاشیه درست کند!

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۳:۳۹
کد خبر: ۸۳۲۸۷۵
استارت سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر زده شده است/ برانکو راه سربلندی در آسیا را می‌داند/ از عالیشاه بعید بود برای تیمش حاشیه درست کند!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اگر شاگردان برانکو با همین رویه دیدارهای خود را پشت سر بگذارند، جام قهرمانی دیگری را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضاترابیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص عملکرد قرمزهای پایتخت در مسابقات مختلف با خبرنگار برنا صحبت کرد.

ترابیان درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار با سایپا گفت: پرسپولیس در سال جدید توانست ابتدا استقلال را در دربی مهم پایتخت شکست بدهد و بعد از آن هم موفق شد تیم خوب پیکان را مغلوب کند تا شرایط خود را در صدر جدول بهتر از قبل کند. با نتایجی که اخیرا پرسپولیس بدست آورده، می توان گفت نم نم استارت سومین قهرمانی متوالی قرمزها در لیگ برتر زده شده است و اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با همین رویه دیدارهای خود را پشت سر بگذارند، جام قهرمانی دیگری را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه خواهند کرد.

وی درخصوص حاشیه هایی که در پایان دیدار رفت این دو تیم به وجود آمد هم اظهار کرد: متاسفانه اتفاقات خوبی در پایان رقابت رفت پرسپولیس و سایپا رخ نداد و امیدوارم دیگر شاهد این حاشیه ها نباشیم چون باعث می شود فوتبال ایران آسیب ببیند و باعث آزردگی خاطر علاقه مندان شود. از طرفی با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ چهارسال است هدایت پرسپولیس را برعهده دارد به خوبی به این اتفاقات اشراف پیدا کرده و سرمربی کروات همه تلاش خود را انجام می دهد تا حاشیه ها از تیم دور بماند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدارهای مهم پرسپولیس با سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز که در هفته های آتی برگزار خواهد شد، افزود: همه بازی ها در لیگ برتر فوتبال اهمیت و حساسیت های خاص خودش را دارد و رقابت با دو تیم مدعی سپاهان و تراکتورسازی قطعا 6 امتیازی خواهد بود و باعث می شود تا دیدارها تماشایی تر شود و تیم هایی که پخته تر عمل کنند قطعا نتایج بهتری هم خواهند گرفت و به اهداف خود می رسند.

ترابیان درمورد حاشیه هایی که درخصوص امید عالیشاه هم به وجود آمده بود، عنوان کرد: بازیکنانی که پول حرفه ای می گیرند، باید رفتار حرفه ای هم داشته باشند، امید چندسال است در پرسپولیس حضور دارد و از او بعید بود چنین حاشیه ای را ایجاد کند. حتی عالیشاه در مقاطعی وظیفه کاپیتانی پرسپولیس را هم عهده دار بوده و تمامی این موارد نشان می دهد که بازیکنی باتجربه ای است اما در حواشی که به وجود آمد، خودش هم مقصر است و باید دقت بیشتری به خرج می داد تا چنین مسائلی آن هم در این مقطع حساس ایجاد نشود. امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات اخیر نباشیم تا پرسپولیس بتواند با قدرت به جلو برود و باعث خوشحالی هواداران شود.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس فصل قبل نایب قهرمان آسیا شد و فصل قبل از آن هم موفق شد به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کند و این موضوع نشان می دهد برانکو راه و روش موفقیت در این مسابقات را نیز بلد است. پرسپولیس در بازی با پاختاکور ازبکستان و السد قطر دوگل صددرصد آفساید دریافت کرده بود و همین اتفاق سبب شد تا تنها یک امتیاز داشته باشد اما در مسابقه با الاهلی توانست با ارائه بازی هوشمندانه تر هر سه امتیاز را کسب کند و شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان افزایش بدهد. قرمزها هنوز سه بازی دیگر در این گروه دارند و باید با قدرت و صلابت بیشتری برابر حریفان قرار بگیرند تا بتوانند به دور بعد لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

 

گفتگو از فرشاد جعفری

نظر شما