مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش وجوانان خبر داد:

خسارت سیل به ۱۶ اماکن ورزشی پلدختر

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۷:۰۸
کد خبر: ۸۳۳۱۵۷
خسارت سیل به ۱۶ اماکن ورزشی پلدختر
مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش وجوانان گفت: برآورد ریالی خسارت‌های وارده و همچنین راهکارهای اجرایی برای بازسازی این‌ اماکن ورزشی از دیگر اهداف ما در سفر به مناطق سیل زده لرستان و پلدختر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان؛ زورقی که جهت بازدید ازمناطق سیل زده و بررسی میزان تخریب مجموعه ورزشی پلدختر به این شهر سفرکرده بود، اظهار کرد: پس از وقوع  سیل در لرستان وفروکش کردن خسارات اولیه  برای بررسی خسارات وارده به ۱۶ مکان ورزشی به این شهرستان اعزام شدیم.

او افزود: برآورد ریالی خسارت‌های وارده و همچنین راهکارهای اجرایی برای بازسازی این‌ اماکن ورزشی  از دیگر اهداف ما در سفر به مناطق سیل زده لرستان و پلدختر است.

زورقی با بیان اینکه در وهله اول مدیرکل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان لرستان توانستند باامکانات موجود گل ولای استخر پلدختر را تخلیه کنند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه اولویت اول پاکسازی و تخلیه  مناطق  مسکونی مردم از گل ولای است پس از پاکسازی منازل مسکونی به پاکسازی  اماکن ورزشی و تعمیر آنها نیز خواهیم داشت.

وی درپایان وجود سازه استخر پلدختر را یکی از مهمترین اقدامات فنی استان دانست و گفت: از اینکه این سازه دم دست ترین سازه کنار رودخانه ویرانگر سیل اخیر در پلدختر بوده و کوچکترین آسیبی به ظاهر آن نرسیده جای تقدیردارد از پیمانکار و همکاران فنی در اداره کل ورزش و جوانان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز