اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با سایپا ساده نیست/ شاگردان برانکو ۶ فینال تا قهرمانی دارند/ در آسیا از مرحله گروهی صعود می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۵:۲۱:۴۷
کد خبر: ۸۳۳۱۸۱
بازی با سایپا ساده نیست/ شاگردان برانکو ۶ فینال تا قهرمانی دارند/ در آسیا از مرحله گروهی صعود می‌کنیم
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: سایپا چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون استرس و با انگیزه بالایی در زمین حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس امروز دو تیم پرسپولیس و سایپا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با برد الاهلی که منجر به بازگشت این تیم به جدول لیگ قهرمانان آسیا شد، به لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و بی‌تردید توان صعود از گروه خود در آسیا را دارد.

وی افزود: البته وضعیت لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا فرق دارد، با نزدیک شدن به پایان فصل باید این گونه گفت که شاگردان برانکو 6 فینال حساس تا قهرمانی پیش‌رو دارند. بازی با سایپا هیچ وقت ساده نیست، به ویژه اینکه سایپا چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون استرس و با انگیزه بالایی در زمین حاضر خواهد شد، اما فکر می‌کنم با توجه به تجربه تیمی پرسپولیس بچه‌ها بتوانند امروز با کسب این سه امتیاز همچنان در صدر جدول حضور داشته باشند.

هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی پیرامون بازی برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی اظهار داشت: در بازی رفت  نشان دادیم از آنها تیم سرتر هستیم. گروه پرسپولیس بسیار سخت است اما همانگونه که پیش از این عرض کردم معتقدم بچه‌ها 3 امتیاز بازی برگشت را هم کسب می‌کنند و به امید خدا و با تلاش تیم، پرسپولیس از این گروه با اقتدار صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم امید پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم گفت: به امید خدا از 25 فروردین‌ماه ما تمرینات خود را آغاز و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز