برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا؛

آزادکاران ۳۰ فروردین راهی چین می‌شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۳۳۵۸
آزادکاران ۳۰ فروردین راهی چین می‌شوند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز 30 فروردین ماه برای حضور در رقابت های آسیایی راهی کشور چین می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز 19 فروردین ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و اردوی ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابتها ادامه خواهد داشت. تنها یک هفته دیگر از تمرینات نفرات اعزامی به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا باقی مانده است و ملی پوشان تا زمان باقی مانده به این مسابقات تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پیگیری می کنند.

رضا اطری، بهنام احسان پور، پیمان بیابانی، یونس امامی، محمد نخودی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم 10 آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در چین هستند.

این مسابقات مهمترین مسابقه رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی پیش از حضور در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان که انتخابی المپیک نیز محسوب می شود، است. رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در شهر "شی آن" چین برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد روز 3 اردیبهشت در اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و روز 4 اردیبهشت در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز