لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ مراکش؛

درفشی‌پور: ترمز داکوستا را خواهم کشید

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۰:۱۳
کد خبر: ۸۳۳۴۱۰
درفشی‌پور: ترمز داکوستا را خواهم کشید
کاراته‌کا تیم ملی ایران گفت: به دلیل آسیبی که داشتم به رقابت‌های اتریش اعزام نشدم، اما در پیش رو ترمز داکوستا را خواهم کشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ایران، هامون درفشی‌پور کاراته‌کا تیم ملی بزرگسالان ایران در خصوص شرایط آمادگی خود در تیم ملی بیان کرد: بعد از آسیبی که ۳ روز قبل از اعزام به لیگ جهانی اتریش داشتم، دوران درمان من ۲ هفته طول کشید و کادر فنی در آن زمان صلاح دید در مسابقات حضور نداشته باشم. از ۱۵ اسفند ماه تمرینات خود را آغاز کردم را زدم و در حال حاضر آسیب دیدگی من صد در صد بر طرف شده است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم، از نظر بدنی بسیار آماده هستم و از لحاظ روحی هم به همان اندازه آمادگی دارم.

وی افزود: در ظاهر طی تعطیلات نوروزی اردو نداشتیم، اما کادر فنی از همان ابتدا تمرینات بدنسازی و فنی را برای تمام بچه‌ها ارسال کرده بود. بنابراین تمام بچه‌های تیم فرم ایده الی دارند و امیدوارم بتوانیم در مسابقات مراکش مانند گذشته عملکرد مطلوبی داشته باشیم. اردوی تیم ملی تا قبل از اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت که تا لحظه‌ی مسابقه به صددرصد آمادگی برسیم و عملکردی که درخور و شایسته کشورمان است را بدست بیاوریم. سال گذشته در لیگ جهانی مراکش مقام پنجم را کسب کردم و عملکرد نسبتا خوبی داشتم، اما نتاسفانه منجر به مدال نشد. سال 2018 من تنها به مراکش اعزام شدم، با یک آسیب جزئی و بدون مربی مسابقه دادم. امسال شرایط متفاوتی از لحاظ آمادگی و تجربه با سال گذشته خواهم داشت.

کاراته‌کا تیم ملی ایران در خصوص حضور بازیکن خارجی در کمپ تیم ملی اظهار داشت: افتخاری بسیار بزگی بزرگی برای ایران است، تمام کشورها دوست دارند با بازیکنان ایرانی تمرین کنند این نشان می‌دهد کارته ایران حرف اول را در جهان می‌زند. تمرین کردن با بازیکنان مختلف و رفتن به کمپ‌های خارجی یک سری نکات مثبت دارد که ما می‌توانیم از آن‌ها  بهرمند شویم.

درفشی‌پور ادامه داد: زمانی که در جدول ۶۴ تایی قرار می‌گیریم، هر مسابقه و هر رقیب برای ما یک زنگ خطر است. باید بتوانیم همه را شکست دهیم، اما روی کاغذ یک سری عناوین مختلفی دارند و شناخته شده تر هستند، اما بازیکنان برزیل، فرانسه، انگلیس و ترکیه حریفان اصلی من هستند. در مبارزه مقابل داکوستا، دو بار نتیجه را واگذار کردم. این کاراته‌کا طلای رقابت‌های قهرمانی جهان و اروپا را دارد. اما من ترمز داکوستا را در مسابقه بعدی خواهم کشید و کاملا هم به این موضوع اعتقاد دارم و این را در مسابقات آینده نشان خواهم داد.

درفشی‌پور گفت: جامعه کاراته ایران خاطرات خوبی در دوران سرپرستی سیدحسن طباطبایی دارند، که این دلگرمی و حس خوبی را در بدو ورود به ما داده است. قطعا طباطبایی مثل گذشته پشت بچه‌های تیم ملی خواهد ایستاد و امیدوارم بتوانیم با کسب هر ۳ سهمیه المپیک، کاراته را به جمع رشته‌های مدال‌آور المپیکی اضافه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز