مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه :

از ورزش قهرمانی در کرمانشاه پشتیبانی می کنیم/ حمایت ورزشکاران استان در اولویت برنامه ها است

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۱:۱۰
کد خبر: ۸۳۳۵۴۹
از ورزش قهرمانی در کرمانشاه پشتیبانی می کنیم/ حمایت ورزشکاران استان در اولویت برنامه ها است
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: پشتیبانی از ورزش قهرمانی جهت افتخارآفرینی ورزشکاران استان همواره در اولویت برنامه ریزی‌های نهاد متولی ورزش بوده امروزه ورزش مقوله‌ای فراگیر است و با اهتمام جدی برای توسعه بیشتر ورزش می‌توانیم شاهد افزایش شادی و نشاط جامعه باشیم، لذا امیدوارم این همراهی در سال جدید بیشتر از گذشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، صابر رحیمی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته را 85 هزار و 797 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد آقایان با 57 هزار و 49 نفر 66 درصد و بانوان با 28 هزار و 748 نفر 34 درصد این آمار را تشکیل داده‌اند.

وی بابیان اینکه شاخص نسبت ورزشکاران سازمان یافته به جمعیت یکی ازسنجه‌های اصلی ارزیابی عملکرد و توسعه ورزش استان محسوب می‌شود، اظهارکرد: ارزیابی صورت گرفته حاکی از تأیید این مهم است که در تمامی 50 هیأت استانی و 14 شهرستان افزایش آمار داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برای گسترش ورزش همگانی با رویکرد توسعه سلامت نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی هستیم، زیرا امروزه ورزش مقوله‌ای فراگیر است و با اهتمام جدی برای توسعه بیشتر ورزش می‌توانیم شاهد افزایش شادی و نشاط جامعه باشیم، لذا امیدوارم این همراهی در سال جدید بیشتر از گذشته باشد.

وی گفت: پشتیبانی از ورزش قهرمانی جهت افتخارآفرینی ورزشکاران استان همواره در اولویت برنامه ریزی‌های نهاد متولی ورزش بوده و از همه مردم، خیرین ورزش یار و مسوولین درخواست همدلی برای حمایت از الگوهای شایسته جامعه داریم.

رحیمی در ادامه با تاکید برلزوم توسعه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، از افتتاح طرح های ورزشی جدید در سال 98 خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تعداد ورزشکاران و علاقمندی مردم کرمانشاه به فعالیت‌های ورزشی، نیاز به حمایت ویژه مسئولین جهت توسعه فضاهای ورزشی داریم.

نظر شما