با اعلام مسئول اجرایی؛

موکب شهدای جامعه فوتبال در لرستان و شمال کشور هم فعال شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۸:۱۸
کد خبر: ۸۳۳۶۲۶
موکب شهدای جامعه فوتبال در لرستان و شمال کشور هم فعال شد
مسئول اجرایی موکب شهدای جامعه فوتبال از آغاز توزیع غذای گرم در منطقه سیل زده پلدختر و استان های شمالی کشور علاوه بر خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی طرفی مسئول اجرایی موکب شهدای جامعه فوتبال در این خصوص گفت: خوشبختانه از هفته گذشته توزیع غذای گرم در استان خوزستان توسط این موکب آغاز شده و با دریافت چند کامیون کمک های غیر نقدی علاوه بر توزیع غذای گرم توانسته ایم اقلام ضروری بهداشتی، غذایی و دارویی را نیز به دست سیل زدگان برسانیم. وضعیت در بخش زیادی از مناطق و بسیاری از روستاها بحرانی است به شکلی که تنها با قایق امکان امدادرسانی وجود دارد و حتی انتقال این اقلام با قایق هم در این شرایط برای خود امدادگران و اعضای موکب خطرناک است. اما به دلیل وضعیتی که مردم عزیز خوزستان در این روستاها دارند همه امدادگران شبانه روزی در حال تلاش هستند تا نیازهای حداقلی مردم را در حد توان خودمان رفع کنیم.

طرفی اضافه کرد: جامعه فوتبال به وظیفه و رسالت خودش در قبال مردم شریف سیل زده عمل می کند. در همین راستا با همکاری هیات فوتبال استان لرستان موکب شهدای جامعه فوتبال در شهرستان پلدختر هم فعال شده و توزیع غذای گرم در این استان از امروز آغاز می شود. همچنین با هماهنگی هیات های فوتبال در استان های گلستان و مازندران موکب در این استان ها هم فعال شده و توزیع غذا به زودی آغاز می شود. به هرحال با توجه به شرایطی که سیل ایجاد کرده توزیع غذای گرم در این مناطق اهمیت زیادی دارد و حداقل بخشی از مشکلات مردم عزیز را برای تامین غذای روزانه حل می کند که از این جهت کمک بزرگی است.

وی گفت: از حمایت های همه جانبه مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هیات های استانی، باشگاه ها و کلیه اهالی فوتبال که در این مقطع احساس وظیفه کرده و به میدان آمده اند تشکر می کنم و امیدوارم با استمرار این حمایت و همراهی اهالی فوتبال شاهد اتفاقات بسیار بهتر و گسترده تری در این حوزه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز