تاریخ این کشور خاطره تلاش‌‎های شما را به یاد خواهد سپرد؛

سلطانی‌فر: وزارت ورزش و جوانان از روز اول سیل همراه و همگام بوده و این همکاری ادامه دارد/ به همه مردم ایران خسته نباشید می‌گویم

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۳:۳۴
کد خبر: ۸۳۳۶۷۴
سلطانی‌فر: وزارت ورزش و جوانان از روز اول  سیل همراه و همگام بوده و این همکاری ادامه دارد/ به همه مردم ایران خسته نباشید می‌گویم
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان، هیات های ورزشی استان‌ها و سازمان های مردم نهاد از روز اول وقوع سیل در استان های کشور همراه و همگام مسئولان در ستاد مدیریت بحران کشور بوده اند و این همکاری و همیاری هم اکنون هم ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جمع معاونان وزارت ورزش و جوانان با تجلیل از تلاش‌های فداکارانه خانم طهماسبی در سیل اخیر گلستان و به ویژه آق قلا گفت: به همه مردم ایران خسته نباشید می گویم و به خصوص جوانان پرتلاش و مسئول که با از خودگذشتگی و ایثار داوطلبانه به یاری هموطنان خود شتافتند.

وزیر ورزش و جوانان باتقدیر از زحمات خانم‌ها جمیله و الهام طهماسبی افزود: حتما تاریخ این کشور خاطره تلاش های شما را به یاد خواهد سپرد و حرکت ملی شما در یاری رساندن به هموطنان در سیل اخیر به عنوان الگو برای سایر جوانان یادگار خواهد ماند.

دکتر سلطانی فر گفت: وزارت ورزش و جوانان، هیات های ورزشی استان‌ها و سازمان های مردم نهاد از روز اول وقوع سیل در استان های کشور همراه و همگام مسئولان در ستاد مدیریت بحران کشور بوده اند و این همکاری و همیاری هم اکنون هم ادامه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از 2500 سمن فعال جوانان کشور تصریح کرد: امسال به پیشنهاد معاون امور جوانان تمام هزینه های و برنامه های بزرگداشت هفته جوان به موضوع امداد و کمک به سیل زدگان اختصاص یافته است.

نظر شما