پرسپولیس ۳-سایپا ۲؛

فرار بزرگ پرسپولیس به سوی قهرمانی/ برانکو با ماشین دایی از جمع مدعیان سبقت گرفت

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۲:۲۸
کد خبر: ۸۳۳۶۸۲
فرار بزرگ پرسپولیس به سوی قهرمانی/ برانکو با ماشین دایی از جمع مدعیان سبقت گرفت
تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد تیم سایپا را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 19 امروز ‌شنبه 24 فروردین ماه 1398 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست بدهد و 54 امتیازی شود تا گام بلندی را برای هت تریک قهرمانی خود بردارد. تراکتورسازی تبریز با 49، استقلال و سپاهان اصفهان با 47 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. در این مسابقه، پرسپولیس با لباس‌های قرمز و تیم سایپا با لباس‌های سفید در زمین حاضر شدند و تیم داوری نیز با لباس‌های فسفری رنگ به میدان آمدند. سرخپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه 2 سفیدپوشان سایپا صاحب یک ضربه کاشته شدند و داور یک کارت زرد به نادری داد. شوت عباسیان با دخالت بیرانوند به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر از سمت راست توسط معین عباسیان با دخالت رضا اسدی به گل اول این دیدار مبدل شد. در دقیقه 6 بار دیگر داور یک ضربه کاشته برای سایپا اعلام کرد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به بیرانوند رسید. ​در دقیقه 8 پرسپولیس از سمت راست صاحب کرنر شد. ارسال رفیعی با مشت فلاح زاده دور شد. ​در دقیقه 11 سایپا از سمت راست به کرنر رسید. ارسال کرنر توسط عباسیان توسط بیرانوند به تکرار کرنر مبدل شد. سانتر کرنر دفع و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 13 شوت معین عباسیان از روی دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 14 شوت رفیعی با اختلاف از روی دروازه سایپا به بیرون رفت. در دقیقه 16 شوت رفیعی از راه دور و زمینی از کنار دروازه سایپا عبور کرد. ​در دقیقه 21 آرمان رمضانی در تله آفساید سرخپوشان گرفتار شد.

در دقیقه 24 یاد و خاطره هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. ​در دقیقه 28 ارسال سرخپوشان از سمت راست با ضربه سر علیپور همراه شد که توپ در اختیار فلاح زاده گلر سایپا قرار گرفت. در دقیقه 30 بار دیگر ارسال قرمزپوشان از سمت راست با ضربه سر شریفی توپ را به گلر سایپا رساند. در دقیقه 31 پرتاب اوت دستی خلیل زاده به کرنر از سمت چپ تبدیل شد. سانتر رفیعی در یک رفت و برگشت با ضربه دیدنی بشار رسن به گل تساوی تبدیل شد. ​در دقیقه 33 پرسپولیس صاحب کرنر از سمت راست شد. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 36 علیپور از سمت راست ارسال زیبایی داشت که توپ با ضربه سروش از کنار دروازه سایپا گذشت. در دقیقه 38 بودیمیر توسط علیاری متوقف شد و از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 42 شوت نعمتی با اختلاف از روی دروازه سایپا به بیرون رفت. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ​در دقیقه 47 شوت بشار رسن از کنار دروازه فلاح‌زاده گذشت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سایپا آغازگر نیمه دوم بازی بود.​پرسپولیس با یک تغییر وارد زمین شد و طی آن، مهدی ترابی به جای مهدی شریفی به زمین آمد.​در دقیقه 48 شوت بشار رسن از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.​در دقیقه 49 علیپور صاحب موقعیت شد و با کنترل توپ، دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.در دقیقه 52 رضا علیاری برای چندین بار سروش رفیعی را تکل کرد و داور یک ضربه کاشته برای سرخپوشان اعلام نمود.در دقیقه 54 شوت علیپور به ضربه دروازه برای سایپا مبدل گردید.در دقیقه 56 ترابی موقعیت خوبی را برای بودیمیر ساخته و پرداخته کرد که تعلل او و حضور فلاح زاده یک کرنر از سمت چپ برای سرخپوشان در پی داشت. پاسکاری توپ، بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 58 ناصری پس از اعتراض به داور،کارت زرد گرفت.در دقیقه 59 شوت علی دشتی از روی دروازه بیرانوند گذشت.عبدالله ناصری جای خودش را به رضا جعفری و محمد صادق بارانی هم جای خودش را به امیرحسین حسین زاده برای سایپا دادند.

​در دقیقه 61 شوت حسین زاده از روی دروازه میزبان به بیرون رفت.در دقیقه 62 علیپور صاحب موقعیت شد اما از این فرصت استفاده نکرد و توپ را برای ترابی ارسال نمود که در پی آن، ترابی پس از عبور از دو بازیکن حریف، توپ را به تور دروازه رساند و سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه سایپا کرد.​امید دُرّه به جای جلالی برای سایپا وارد زمین شد.در دقیقه 67 در پی یک ضربه کاشته، ارسال عباسیان راهی به جایی نبرد.در دقیقه 68 سایپا، توسط رضا اسدی به گل دوم رسید.​در دقیقه 70 آرمان رمضانی با خطای شدید، سیامک نعمتی را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.​در دقیقه 73 علیپور از سمت راست، ارسال خوبی را برای ترابی در جناح دیگر فرستاد و پاس ترابی به سروش رسید که ضربه فنی و سرضرب رفیعی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.در دقیقه 76 بشار رسن جای خودش را به محسن ربیع خواه برای پرسپولیس داد.

در دقیقه 78 علیپور بار دیگر از سمت راست ارسال بلندی روی دروازه سایپا داشت که توپ به ربیع خواه رسید و پاس او برای ترابی موقعیتی را خلق کرد که ضربه او از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.در دقیقه 81 قرمزپوشان با همکاری یکدیگر، فرصتی دیگر ایجاد کردند که ضربه زمینی علیپور در دستان فلاح زاده قرار گرفت.​در دقیقه 82 برخورد نعمتی با رضا جعفری، یک ضربه کاشته چسبیده به هجده قدم قرمزپوشان برای سایپا اعلام شد. معین عباسیان پشت توپ ایستاد و ضربه او توسط نادری به اوت رفت.​در دقیقه 85 محمد امین اسدی به جای بودیمیر به زمین آمد.در دقیقه 86 علی دشتی روی ترابی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت.​داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.در دقیقه 94 شوت اسدی در دستان گلر سایپا جای گرفت.در آخرین لحظه بازی، سایپا به شدت دروازه پرسپولیس را تهدید نمود که مدافع سرخپوشان این موقعیت را مهار کرد. ​این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: مهدی عالیقدر – محمدجواد مداح

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – امیرعرب براقی

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر: حسن کامرانی‌فر

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، عبداله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان، سید ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی و محمد صادق بارانی.

سرمربی: علی دایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز