بابک محمدی:

مسابقات جهانی گام بزرگی برای رسیدن به پارالمپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۲:۵۱
کد خبر: ۸۳۳۸۲۰
رئیس انجمن پاراوزنه برداری ایران گفت: مسابقات جهانی پاراوزنه برداری یکی از گام‌های مهم تیم ملی برای رسیدن به پارالمپیک 2020 توکیو است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بابک محمدی رئیس انجمن پاراوزنه برداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات جهانی قزاقستان یکی از گام‌های مهم تیم ملی برای رسیدن به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. این رقابت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تیم ما باید علاوه بر کسب ورودی پارالمپیک، بتواند بهترین عنوان مسابقات را بدست آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات قزاقستان ۲۱ تا ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد، با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اولین مرحله اردو آمادگی را آغاز کردیم و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند  تا در فاصله زمانی که وجود دارد، آمادگی فنی ورزشکاران را ارتقا دهیم و بتوانیم فاصله تیم ملی را با حریفان بیشتر کنیم.

محمدی درخصوص عملکرد انجمن در سال 97 اظهار داشت: در سال ۹۷ رقابت‌های قهرمانی کشور را با حضور نماینده IPC برگزار کردیم و همین موضوع باعث افزایش کیفیت این مسابقات نسبت به ادوار گذشته شد.

رئیس انجمن پاراوزنه برداری ایران تصریح کرد: در ادامه تیم ملی با ۱۰ ورزشکار راهی مسابقات آسیا و اقیانوسیه ژاپن شد، این رقابت‌ها به دلیل ورودی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه ملی‌پوشان ما عملکرد خوبی در ژاپن داشتند.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال گذشته بازی‌های پاراآسیایی بود و تیم ملی وزنه برداری در جاکارتا توانست عملکرد مناسبی داشته باشد. یکی از موفق‌ترین تیم‌های کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌ها بود و ملی‌پوشان ما توانستند در جاکارتا انتظاراتی که داشتیم را برآورده کنند.

محمدی درخصوص پشتوانه‌سازی تیم ملی خاطرنشان ساخت: با موافقت فدراسیون، سال 97 از جوانان زیر ۲۵ سال، به خصوص در دسته سبک وزن که نماینده نداشتیم، دعوت کردیم تا در ۲ مرحله اردو حاضر شوند. عملکرد آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم و سعی کردیم آمادگی فنی این ورزشکاران را افزایش دهیم، تا برای تیم ملی پشتوانه خوبی مهیا کنیم. امیدوارم این روند در سال 98 هم ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: برنامه تیم ملی و این انجمن را برای بعد از مسابقات قزاقستان هم آماده کردیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک مسیر را تا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با موفقیت ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز