امروز صورت گرفت؛

تقدیر مشاور و نماینده وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۶:۳۲
کد خبر: ۸۳۳۸۵۵
تقدیر مشاور و نماینده وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران صبح امروز یکشنبه در باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس حضور پیدا کرد و در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه، از وی به عنوان یکی از جانبازان کشور عزیزمان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سردار سید قاسم قاسمی، صبح امروز یکشنبه در محل باشگاه حضور پیدا کرد و با ایرج عرب دیدار داشت. حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در باشگاه با حضور اعضای هیأت مدیره برای تشکیل جلسه همزمان شد. سردار قاسمی در این ملاقات با توجه به ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روزهای گذشته که روز جانباز نامگذاری شده از مدیرعامل پرسپولیس به عنوان یکی از جانبازان کشورمان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ چهارشنبه گذشته، 21 فروردین به همت امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، مراسمی در تجلیل از جانبازان ستاد وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شده بود  و این زمانی بود که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به بازی پرسپولیس – الاهلی، همراه تیم در خارج از کشور حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز