مجید میررحیمی:

رکورد ارژنگی‌پور و وزیری به حد نصاب تیم ملی نرسید

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۷:۵۵
کد خبر: ۸۳۳۸۶۷
رکورد ارژنگی‌پور و وزیری به حد نصاب تیم ملی نرسید
سرمربی تیم ملی ریکرو ایران گفت: با اینکه ترکیب تیم ملی بسته شده بود، از ارژنگی‌پود و وزیری رکوردگیری کردیم که به حد نصاب نرسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو ایران در خصوص رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری برای حضور در تیم ملی ریکرو بیان کرد: پیش از این ترکیب تیم ملی بسته شده بود، اما یک رکوردگیری از ارژنگی‌پور و وزیری گرفته شد که به حد نصاب رکورد مورد نظر فدراسیون نرسیدند، دلیل آن هم عدم تمرین و آمادگی آنها بود.

وی افزود: قرار شد فرصت بیشتری به وزیری داده شود تا تمرین کند. رکورد ثبت شده این دو کماندار موجود است، در حال حاضر بچه‌های تیم ملی تحت فشار بدنسازی هستند، این فرصت را داریم که در اردوی گوانگجو این فشار را کم کنیم و وارد رکوردگیری شوند. در نهایت از ملی‌پوشان رکوردگیری می‌کنیم و از وزیری نیز دوباره رکوردگیری می‌کنیم، اگر بتواند کمک حال تیم باشد، هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در مسابقات جهانی شانگهای چین در کنار تیم باشد.

سرمربی تیم ریکرو کشورمان عنوان کرد: اعضای کمیته فنی خواستند به نفراتی که در جاکارتا عضو تیم بودند فرصتی داده شود، ما هم این شرایط را فراهم کردیم. در نهایت رکوردگیری از ملی‌پوشان در گوانگجو انجام می‌شود و هر کسی که رکورد مناسبی داشته باشد در در ترکیب تیم خواهند ماند. هدف ما موفقیت ریکرو و اهتزاز پرچم ایران است.

میررحیمی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی بعد از رکوردگیری از ملی‌پوشان مشخص می‌شود. البته کارهای اعزام‌ تیم برای اردو چین قبلا انجام شده است، هماهنگی‌های لازم انجام شده تا وزیری در تهران تمرین کند و از او هم همزمان رکوردگیری شود. عرفان ارژنگی‌پور آمادگی لازم را نداشت و فکر نمی‌کنم در این زمان بتواند خود را برساند.

وی در پایان گفت: بچه‌ها تمام وقت با جان و دل تمرین می‌کنند و خوشحالم تیمی یکپارچه و دور از حاشیه داریم. امیدوارم کمانداران بهترین نتیجه را کسب کنند.

نظر شما