آرش فرهادیان:

سال ۹۸ برای هوگوپوشان بسیار متفاوت و مهم است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۶:۳۵
کد خبر: ۸۳۴۳۵۴
سال ۹۸ برای هوگوپوشان بسیار متفاوت و مهم است
رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: سال 98 برای تکواندو با سال‌های دیگر متفاوت است و برای هوگوپوشان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفتگو با روابط عمومی این فدراسیون بیان کرد: سال 98 برای تکواندو با دیگر سال‌ها متفاوت است و برای هوگوپوشان از اهمیت بالایی برخوردار است، برهمین اساس برای حضور در رقابت‌های سال ‌جاری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده.

وی افزود: مرحله نخست مسابقات گرند پری 2019 از 17 تا 19 خرداد ماه در رم  ایتالیا برگزار خواهد شد، با هماهنگی کادرفنی برای حضور تیم ملی آقایان در این رویداد مهم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است. با وجود کمبودها و شرایط سخت اقتصادی موجود حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و خدا را شکر اردوهای کیفی مناسبی در هر دو بخش آقایان و بانوان در حال پیگیری است.

فرهادیان اظهار داشت: با توجه به اسامی نفرات اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی پیش ثبت نام هفت ملی‌پوش را برای حضور در مرحله نخست مسابقات گرندپری در دستور کار داریم. وزن اول آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، وزن دوم میرهاشم حسینی، سروش احمدی و امیرمحمد بخشی و در وزن چهارم سجاد مردانی و سعید رجبی نفرات مورد نظر کادر فنی برای حضور در این رقابت‌ها هستند که ثبت نام آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو ادامه داد: اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر در حال برگزاری است و با نظر کادر فنی پس از رقابت‌های جهانی لیست نفرات نهایی اعزامی به گرندپری را اعلام خواهیم کرد. فرزان عاشورزاده از سرمایه‌های تکواندو است، عمل زانوی این ورزشکار با موفقیت انجام شده و مجموعه فدراسیون تکواندو حمایت‌های مادی و معنوی لازم را از وی برای بازگشت به اردوی تیم ملی انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: مسیر پیش‌رو بی‌شک با همراهی و همدلی خانواده بزرگ تکواندو می‌تواند به بهترین شکل ممکن طی شود تا برگ زرین دیگری به ویترین افتخارات تکواندو ایران عزیز افزوده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز