بهروز عطایی:

می‌خواهیم نتیجه‌ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۱:۲۸
کد خبر: ۸۳۴۴۴۵
می‌خواهیم نتیجه‌ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است
اولین مرحله اردوی تیم جوانان پسر ایران برای حضور در مسابقات جهانی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله اردوی تیم والیبال جوانان پسر ایران برای حضور در مسابقات جهانی از روز چهارشنبه آغاز شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران در گفتگو با سایت فدراسیون گفت: در آغاز اردو توجه ما روی بررسی وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان است و در حال محک زدن هستیم. کارهای تاکتیکی را نیز در تمرینات مرور می کنیم و از هفته آینده تمرینات شکل بهتری خواهد گرفت. فعلا فشار تمرینات بالا نیست و می خواهیم درصد آمادگی جسمانی تیم را بسنجیم.

وی در ادامه درباره برنامه ریزی انجام گرفته برای آماده سازی تیم جوانان اضافه کرد: برنامه های ما برای این است که در تاریخ 27 تیرماه به اوج آمادگی برسد و بالاترین بازدهی را داشته باشیم. در اردوهایی که در نظر گرفتیم، بازی تدارکاتی نیز گنجانده شده است که از اواسط خردادماه آغاز می شود و قبل از آن تمرکز روی تمرینات درون اردویی است. از بازی های تدارکاتی بازخوردی خواهیم داشت که باعث می شود طراحی تمرینات تغییر کند تا با حداقل خطا و اشتباه برای مسابقات آماده شویم.

عطایی در بخش بعدی صحبت های خود درباره تعامل با فدراسیون و تیم ملی اضافه کرد: در سال های اخیر فدراسیون خواسته های ما را تامین کرده است و آقای داوری نیز تمامی خواسته های تیم را برآورده کردند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همیشه بین کادر تیم های پایه و تیم ملی، آقایان کولاکوویچ و خوش خبر تعامل بوده و ما نیز در هفته های گذشته با یکدیگر گفت و گو کردیم تا بازیکنان به صورت مرحله ای به تیم ما اضافه شوند.

او با تاکید بر اهمیت حضور بازیکنان با تجربه در تیم جوانان ایران، بیان کرد: برخی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند و این وجه تمایز تیم ما خواهد بود. تجربه آنها می تواند به آمادگی ذهنی ما کمک کند. 10 بازیکن ما تجربه مسابقات جهانی نوجوانان  و یک نفر نیز تجربه حضور در مسابقات جوانان جهان را دارد و بازیکنان زیادی نیز در مسابقات جهانی بزرگسالان به میدان رفته اند. این موضوع به ما کمک می کند در شرایط سخت تحت فشار قرار نگیریم و کارهای فنی خود را اجرا کنیم. بازیکنان ما باید در اوج آمادگی قرار داشته باشند تا با تجربه ای که دارند، به موفقیت نزدیک شوند.

سرمربی تیم جوانان در واکنش به این موضوع که انتظارات از تیم ایران در مسابقات بحرین بسیار بالا است، عنوان کرد: در تمامی سال های اخیر تنها یک مرتبه روی سکوی جوانان جهان ایستادیم و در دیگر دفعات تیم ما روی سکو نرفته است. با قدرت تمام به این مسابقات می رویم اما توقعات باید معقول باشد. تمام توان و تلاش خود را انجام می دهیم تا خواسته مردم را اجابت کنیم و امیدوارم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است. توانایی تیم خود را می شناسیم و امیدوارم بازیکنان نیز به این باور برسند و تمام تلاش خود را انجام بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز