ذوب آهن اصفهان-پرسپولیس تهران؛

دوئل سرنوشت‌ساز علیمنصور و برانکو در فولادشهر

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۴:۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۳۴۸۲۴
دوئل سرنوشت‌ساز علیمنصور و برانکو در فولادشهر
تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند تا آغازگر هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشند. پرسپولیس که هفته قبل توانست در دیداری نزدیک و تماشایی سایپا را با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست بدهد با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاصله‌اش با سایر رقبای مدعی را افزایش داده تا شانس خود را برای کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ بیشتر کند.

از طرفی ذوب‌آهن که با آمدن علیرضا منصوریان جان تازه‌ای گرفته، هم در رقابت‌های لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را سپری می‌کند و شاگردان علیمنصور می‌خواهند بهترین عملکردشان را برابر مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین حال حاضر لیگ برتر ارائه کنند و با کسب امتیاز سایر تیم‌ها را برای رسیدن به پرسپولیس امیدوارتر کنند. ذوب‌آهن با 29 امتیاز از 24 بازی در رده هشتم جدول قرار دارد و در بهترین حالت اصفهانی‌ها می‌توانند فصل را در رتبه ششم به پایان برسانند و برای رسیدن به این جایگاه باید با تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا رقابت کنند. پرسپولیس هم برای فتح لیگ هجدهم به سه امتیاز این مسابقه سخت چشم دوخته تا بتواند در دیار زاینده‌رود دوباره فاصله خود را با تیم‌های مدعی افزایش بدهد و مسیرش را هموارتر کند.

علیرضا منصوریان یکی از سه مربی لیگ برتری است که دو بار توانسته برانکو را شکست دهد. هر یک از این دو برد هم برای منصوریان لذت خاصی داشت؛ برد اول همراه با نفت مقابل انبوه تماشاگران پرسپولیس در استادیوم آزادی که مانع از قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ پانزدهم شد و بهترین فرصت برای قهرمانی را به تیم محبوبش، یعنی استقلال، هدیه کرد، هرچند آبی‌پوشان هم نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند. دومین برد منصوریان در اواخر همان سال 95 در دربی تهران حاصل شد که در یک نیمه توانست سه بار دروازه تیمی را باز کند که هفته‌های طولانی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود.

در دور رفت لیگ که علیمنصور به تازگی هدایت اصفهانی‌ها را برعهده گرفته بود، پرسپولیس برانکو پس از چهار بازی، سرانجام موفق شد علیرضا منصوریان را مغلوب کند. در ششمین مصاف منصوریان با برانکو، مربی جوان ذوب‌آهن گرچه برای موفقیت تیم خودش تلاش می‌کند اما پیروزی او در این بازی، بهترین هدیه برای آبی‌پوشان تهران، پرشورهای تبریز، طلایی‌پوشان زاینده‌رود و پدیده‌ای به نام پدیده مشهد خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز