رضا مهاجری:

برای دیدار مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی داریم/ سازمان لیگ فوتبال می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۴:۳۷
کد خبر: ۸۳۴۹۴۶
برای دیدار مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی داریم/ سازمان لیگ فوتبال می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم در مسابقه مقابل استقلال تهران ضمن ارائه بازی زیبا، نتیجه قابل قبولی را هم به دست آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز درخصوص بازی روز چهارشنبه 28 فروردین ماه مقابل استقلال تهران با اشاره به انگیزه بالای شاگردان خود بیان کرد: همواره در دیدار مقابل تیم‌های بزرگ، بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم در مسابقه مقابل استقلال تهران ضمن ارائه بازی زیبا، نتیجه قابل قبولی را هم به دست آوریم.

وی افزود: سعی می‌کنیم روز سختی را برای استقلال رقم بزنیم، اگر بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند و داور بازی شرایط برابری را در امر قضاوت لحاظ کند، نتیجه لازم مقابل استقلال را در تهران کسب خواهیم کرد.

مهاجری اظهار داشت: امتیاز این بازی اهمیت بالایی برای تیم دارد، هم به جهت ارتقای رتبه جدولی و هم برای دفاع از اعتبار فوتبال ما به دنبال کسب نتیجه مقابل استقلال هستیم. بازیکنان آمادگی بسیار خوبی برای بازی دارند. خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و با تمام توان به مصاف حریف می‌رویم.

سرمربی ماشین سازی در واکنش به تغییر زمان بازی هفته آینده برابر سایپا، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت برنامه‌ریزی سازمانلیگ  شبیه آن است که در رانندگی به سرعت مطلوب رسیده باشی و به یکدفعه با مانع مواجه شوی. برای مثال در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، ساعت بازی از ۱۹ به ۱۶ تغییر کرد و برای بازی آتی مقابل سایپا هم از 8 اردیبهشت به 5 تغییر دادند. امیدوارم چنین مسائلی در هفته‌های پایانی لیگ تکرار نشود تا خدایی نکرده شرایط برابر رقابت بین تیم‌ها از بین نرود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز