ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال دیگر نباید امتیازی را از دست بدهد/ ماشین‌سازی می‌خواهد به همشهری خود کمک کند/ مسئولان باشگاه مراقب حاشیه‌سازان باشند!

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۵:۵۱:۰۹
کد خبر: ۸۳۵۰۲۰
استقلال دیگر نباید امتیازی را از دست بدهد/ ماشین‌سازی می‌خواهد به همشهری خود کمک کند/ مسئولان باشگاه مراقب حاشیه‌سازان باشند!
بازیکن و مربی سابق استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم در بازی برگشت مقابل الهلال با انجام یک بازی هوشمندانه بتواند دوباره این تیم را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی امروز آنها مقابل ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار برنا گفت: برد مقابل سپاهان اهمیت بسیار بالایی داشت و باعث شد استقلال به نوعی به کورس قهرمانی بازگردد. البته من معتقدم اگر بعد از دربی آن اتفاقات و حواشی رخ نمی‌داد استقلال می‌توانست سایپا را هم ببرد. متاسفانه پس از دربی شفر صحبت‌هایی را انجام داد که حاشیه‌های استقلال را زیاد کرد اما قبل از رفتن تیم به دوحه یک جلسه بسیار خوب میان شفر و هیات مدیره برگزار شد که باعث شد حواشی بسیار کم شود و استقلال بتواند با تمرکز خوبی مقابل الهلال بازی کند و برنده این دیدار مهم شود تا امید به صعود از این گروه سخت را زنده نگه دارد.

وی درباره بازی برگشت این تیم مقابل الهلال که در امارات برگزار می‌شود، عنوان کرد: این بازی خیلی مهم است و اگر استقلال مانند بازی رفت منطقی و هوشمندانه بازی کند و از موقعیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کند دلیلی ندارد که آبی‌پوشان، الهلال را دوباره شکست ندهند.

هافبک پیشین تیم ملی و استقلال با اشاره به اهمیت بازی امروز مقابل ماشین سازی گفت: امروز بازی ماشین سازی بسیار مهم است، استقلال برای قهرمانی نباید حتی یک امتیاز را از دست بدهد و باید هر پانزده امتیاز ممکن را در ادامه راه کسب کند. امروز هم بازی راحتی مقابل ماشین سازی نداریم و استقلال با تیم ساده‌ای بازی ندارد. ماشین سازی می‌خواهد به همشهری خود کمک کند و مالک هر دو باشگاه نیز یک نفر است و هر دو عامل می‌تواند به ضرر استقلال باشد.

مربی اسبق استقلال پیرامون حواشی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: جمع کردن حاشیه و مدیریت این موضوع مهم که از به وجود آوردن حاشیه جلوگیری شود، برعهده کادر مدیریتی باشگاه و تیم است و امیدوارم استقلال دیگر دچار چنین حواشی نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز