غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گزارشی از عملکرد فدراسیون را به رییس کمیته ملی المپیک ارائه کردیم/ سال قبل از المپیک برای ورزش ایران مهم است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۶:۰۸
کد خبر: ۸۳۵۰۷۷
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در جلسه ای که با رییس کمیته ملی المپیک داشتیم گزارشی از عملکرد فدراسیون و برنامه های پیش رو را ارائه کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر سیدرضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک، روز گذشته از شماری از فدراسیون های ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی شیرودی از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیرامون حضور رییس کمیته ملی المپیک در این فدراسیون به خبرنگار برنا گفت: روز گذشته دکتر صالحی امیری بازدیدی از فدراسیون پزشکی ورزش داشتند و بخش های مختلف فدراسیون و انواع خدماتی که به ورزشکاران و قهرمانان ارائه می شود  را خدمت ایشان توضیح دادیم.

وی افزود: در جلسه ای هم که با رییس کمیته ملی المپیک داشتیم بنده گزارشی از عملکرد فدراسیون و برنامه های پیش رو ارائه کردم.

نوروزی در پایان پیرامون اولویت های فدراسیون در سال جاری اظهار داشت: سال ماقبل المپیک سال پرکاری است و ما برنامه ریزی مدونی برای این موضوع داشتیم و با شناخت نخستین ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ما کار خود را برای بررسی سلامتی جسمی و روحی این عزیزان آغاز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز