ویژه بانوان؛

دوره آموزشی تربیت مربی مهارت‌های ذهنی آغاز شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۷:۵۸
کد خبر: ۸۳۵۴۳۲
دوره آموزشی تربیت مربی مهارت‌های ذهنی آغاز شد
با حضور دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک، دوره آموزشی تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه بانوان) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به نقش مهارت‌های ذهنی در شکوفایی توانمندی‌های بدنی، تکنیکی، و تاکتیکی ورزشکاران به ویژه در شرایط سخت مسابقات و با عنایت به نیاز ورزش کشور به افراد توانمند در این حوزه و همچنین اهمیت بحث آموزش در بخش بانوان نزد کمیته ملی المپیک، مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دورۀ تربیت مربی مهارتهای ذهنی ویژه بانوان نمود.

این دوره آموزشی صبح امروز و با حضور دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک که کار تدریس مباحث روز نخست این دوره را بر عهده دارد آغاز شد.

از مهمترین مباحثی که در این دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد:

اصول کلی آموزش مهارت های ذهنی در ورزش، نحوه ورود و شروع کار در تیم های ملی، تعیین هدف در ورزش، انگیزش در ورزش، موارد کاربردی درباره استرس، تصویر سازی و کاربرد آن در ورزش، سنجش عملیالتی در ورزش قهرمانی، روانشناسی آسیب های ورزشی، تمرین مفرط و تحلیل رفتگی در ورزش، موارد بالینی در ورزش، استحکام ذهنی در ورزش و خودآگاهی در ورزش.

گفتنی است مدت زمان دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی جمعا 400 ساعت خواهد بود که شامل 100 ساعت آموزش نظری و 300 ساعت کارورزی می باشد. دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی هر چهارشنبه از ساعت 9 صبح لغایت 17 بعد از ظهر و به مدت 13 هفته ادامه خواهد داشت.

پس از اعلام فراخوانی که از سوی مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری این دوره تخصصی انجام گرفت در نهایت 21 نفر از علاقمندان جهت حضور در دوره پذیرفته شده و در دوره مذکور حضور یافتند.

نظر شما