فدراسیون‌ها برنامه‌های همگانی خود در سال ۹۸ را با هدف رونق بخشی به این حوزه اعلام کنند؛

احمدی: خانواده بزرگ‌ ورزش در امر امدادرسانی به سیل‌زدگان، حضور موثر و‌ پررنگ داشتند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۸:۱۱
کد خبر: ۸۳۵۵۳۷
احمدی: خانواده بزرگ‌ ورزش در امر امدادرسانی به سیل‌زدگان، حضور موثر و‌ پررنگ داشتند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خانواده بزرگ‌ ورزش در امر امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل آنگونه که انتظار عمومی بود حضوری موثر داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر عبدالحمید احمدی که در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و‌ جوانان سحن می گفت ضمن قدر شناسی از جامعه ورزش به خاطر حضور پررنگ در موضوع امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل، عملکرد آنها را موثر دانست و‌ اظهار کرد: فدراسیون ها، ،هیات ها و قهرمانان ورزشی در این اتفاق ناگوار مورد انتظار جامعه ظاهر شدند.

او در این باره توضیحاتی را درخصوص نحوه امدادرسانی ارائه کرد و افزود: از همان ابتدای وقوع سیل با دستور وزیر ورزش و‌ جوانان تمامی مدیران کل استان ها فعال شدند و تمامی اماکن ورزشی را در اختیار ستاد بحران قرار دادند و آسیب دیدگان از سیل در این اماکن اسکان داده شدند.

معاون وزیر ادامه داد: بیش از یک هزار و صد مکان ورزشی برای این منظور اختصاص داده شد و ضمن اینکه حضور پررنگ پنج فدراسیون قایقرانی، کوهنوردی، اتومبیلرانی، نجات غریق و پزشکی ورزشی در امر امدادرسانی نقش موثری ایفا کردند.

او در ادامه برپایی بیش از ۳۰۰ برنامه گلریزان  ادارات کل سمن ها و‌ باشگاه ها، راه انداری موکب پخت غذای گرم‌، بسیج دو‌هزار سمن برای کمک به سیل زده ها به مناسبت هفته جوان و اختصاص برنامه های هفته برنامه های هفته جوان توسط معاونت جوانان وزارت به اسیب دیدگان از سیل  را جمله برنامه ای این وزارتخانه برای حمایت از سیل زدگان عنوان کرد.

احمدی به سفرهای وزیر ورزش و‌ جوانان به مناطق سیل زده و بازدیدهای معاونین و مدیران کل ستادی در طول امدادرسانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و بسیار مثبت در امر امداد رسانی توصیف کرد.

او گفت: امروز پیش از اکران عمومی فیلم تختی برنامه و‌ مراسم کوتاهی با کمک حلال اهمر خواهیم داشت تا کمک های مردمی و جامعه ورزش برای سیل زدگان را جمع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز