با کسب۷ مدال رنگارنگ صورت گرفت؛

نایب قهرمانی کاراته کاهای کشورمان در آسیا

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۵۵۶۲
نایب قهرمانی کاراته کاهای کشورمان در آسیا
تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ماکائو برگزار شد، چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت و در مجموع نایب قهرمان شد.

برای تیم ایران در این رقابت‌ها بهنوش نجفی، محدثه آقایی، علی مسکینی و مهدی رحیمی نژاد مدال طلا گرفتند. آویشن باقری و علی اکبر دستجانی صاحب مدال نقره شدند و میعاد یاری مدال برنز را از آن خود کرد.

در این مسابقات بهنوش نجفی در وزن ۶۱- کیلوگرم، در مبارزه اول خود نماینده هنگ کنگ را با نتیجه هشت بر صفر از پیش رو برداشت و در فینال یک بر صفر حریف ژاپنی را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

محدثه آقایی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، با غلبه بر "وهاجر موحد" از مالزی با نتیجه چهار بر صفر مدال طلای این وزن را کسب کرد.

علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، ابتدا پنج بر صفر از سد نماینده چین گذشت و در فینال سه بر یک کاراته کایی از هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۷۵-کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در اولین دیدار ۶ بر ۲ نماینده هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و در ادامه موفق شد، هشت بر صفر کاراته کایی از فیلیپین را شکست دهد. او در فینال به مصاف "هیکارو هیروسه" از ژاپن رفت و به برتری هفت بر یک رسید تا صاحب مدال طلای این وزن شود.

آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم، ابتدا چهار بر صفر مقابل نماینده سنگاپور به برتری دست یافت و در دیدار فینال ۲ بر صفر مقابل نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

علی اکبر دستجانی در وزن ۸۴-کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو، در دومین دیدار مقابل حریفی از ژاپن نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، میعاد یاری یک بر صفر نتیجه را به "یوگو کوزاکی" از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم، در بازی نخست چهار بر سه نتیجه را به "نائو کوباشی" از ژاپن واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم مقابل "فونگ من وای" شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند. وی در مکان پنجم ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز