بعد از دیدار با ذوب‌آهن صورت گرفت؛

تقدیر باشگاه پرسپولیس از حضور هواداران در فولادشهر

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۳۵۶۵۳
تقدیر باشگاه پرسپولیس از حضور هواداران در فولادشهر
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از حضور دور از انتظار هواداران در بازی با ذوب آهن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ نکته روشن و مسلمی است که پرسپولیس در سراسر ایران و در میان تمام اقوام، هواداران پرشمار و متعصب دارد که در شرایط دشوار و حساس، مانند روز چهارشنبه به بهترین شکل خودنمایی می‌کند. باشگاه و هواداران پرسپولیس همواره به این حقیقت غیر قابل انکار که به شکل‌های گوناگون به اثبات رسیده است‌، می‌بالند و آن را سند افتخار خود می‌دانند. افتخار و صدرنشینی که از روز اول در اختیار سرخپوشان بوده است و تا باد چنین بادا.

هواداران عزیز پرسپولیس که با حضور پرشمار و غافلگیرکننده خود در ورزشگاه فولادشهر، آن جا را به خانه‌ای پر از شور و مهر برای تیم درخشان پرسپولیس بدل کردید، این حضور را قدر و ارزش می‌نهیم.  تک تک بازیکنان، مربیان، عوامل تیم، مدیران و پرسنل باشگاه پرسپولیس به وظیفه خطیر خود برابر شما آگاه هستند و برای آن با تمام وجود مبارزه می‌کنند.

این خانه با حضور شما همواره آباد خواهد بود و تردیدی نداریم که این حمایت را به ویژه تا پایان رقابت‌های این فصل بیش از هر زمانی از تیم محبوب خود خواهید داشت. باور داشته باشید که بازیکنان و مربیان پرسپولیس با انرژی و روحیه‌ای که از شما می‌گیرند برای شادی و افتخار شما برابر حریفانشان می‌ایستند. سپاسگزار حضور پر شور و حمایت‌های بی‌دریغتان هستیم.

امضا: اعضای باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس

نظر شما
پرونده ویژه