بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اُفت استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود/ قائدی با دوری از حاشیه‌ها به آینده خودش کمک می‌کند/ به قول برانکو قهرمان لیگ با سوت آخرین بازی مشخص می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۳۵۷۱۹
اُفت استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود/ قائدی با دوری از حاشیه‌ها به آینده خودش کمک می‌کند/ به قول برانکو قهرمان لیگ با سوت آخرین بازی مشخص می‌شود
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال تا پایان لیگ برتر چهار بازی دیگر در پیش دارد و برای این که بتواند بهترین رتبه را کسب کند باید حداکثر امتیازات را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در هفته بیست و ششم لیگ برتر از سد ماشین سازی تبریز عبور کند تا 50 امتیازی شود و خودش را در جمع مدعیان قهرمانی نگه دارد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص برد آبی‌ها به خبرنگار برنا گفت: قبل از مسابقه گفته بودم که استقلال یکی از سخت ترین بازی های خود را در پیش دارد و همین اتفاق هم افتاد. از نظر کیفی دیدار استقلال و ماشین سازی بسیار معمولی بود چراکه هم ماشین سازی بسته بازی می کرد و هم اینکه تیم استقلال بعد از دو برد مهم برابر الهلال و سپاهان یک مقدار به لحاظ انگیزشی دچار افت شده بود. این مسائل سبب شد دیدار جذابی را نبینیم اما همین‌که سه امتیاز به استقلال رسید نکته مثبتی است. انجام بازی های فشرده ای برای تیم ها به ویژه تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند سبب شده تا خستگی بازیکنان بیشتر از قبل شود و این عامل می تواند در عملکرد تیم ها اثر منفی بگذارد.

وی درباره اینکه چقدر برای استقلال شانس قهرمانی قائل است، اظهار کرد: استقلال تا پایان لیگ برتر چهار بازی دیگر در پیش دارد و برای این که بتواند بهترین رتبه را بدست آورد باید حداکثر امتیازها را کسب کند و نیم نگاهی به نتایج سایر مدعیان داشته باشد تا تکلیف رتبه آبی ها مشخص شود. هیچ وقت در فوتبال بازی آسان وجود نداشته و هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد اما روی کاغذ بازی های تیم استقلال از سایر مدعیان کمی بهتر است و تیمی مثل پرسپولیس باید هم با سپاهان و هم تراکتورسازی بازی کند. با این وجود به قول برانکو قهرمان لیگ با سوت پایان بازی آخر مشخص می شود و در هفته سی ام تکلیف همه روشن خواهد شد. اگر بخواهیم واقع بینانه قضاوت کنیم شانس قهرمانی استقلال تقریبا 10 درصد است و آبی ها باید در وهله اول به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند و سپس منتظر اتفاقات فوتبال باشند تا رتبه خوبی را در لیگ هجدهم کسب کنند.

فریبا درخصوص عملکرد مهدی قائدی در دیدار با ماشین سازی هم افزود: یادم است برای آوردن مهدی به استقلال در دوره علیرضا منصوریان خیلی سختی کشیدیم و حاشیه هایی که برای او به وجود آمد باعث شد تا به لحاظ فنی دچار افت شود. با این حال شنیده ام که قائدی از آن فضا دور شده است و شرایط بهتری پیدا کرده و امیدوارم مهدی همه فکر و توان خود را برای رشدش در فوتبال بگذارد. او با گلی که به ثمر رساند به قول قدیمی ها پولش را حلال کرد و سه امتیاز بازی با ماشین سازی قطعا به آبی ها کمک شایانی خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال در انتها درمورد دیدار برگشت استقلال با الهلال در لیگ قهرمانان گفت: استقلال در گروه دشواری قرار دارد و این تیم توانست در دور رفت از سه بازی چهار امتیاز کسب کند. استقلال در بازی رفت موفق شد تیم قدرتمند الهلال را شکست بدهد و این بار هم می تواند نتیجه خوبی را برابر حریف خود کسب کند و باعث خوشحالی هواداران شود. با اضافه شدن غفوری و صیادمنش دست شفر برای ایجاد تغییرات دلخواه بازتر می شود و استقلال می تواند با حمایت ایرانی های مقیم امارات شب خوب دیگری را برای فوتبال کشورمان رقم بزند. استقلال در صورتی که بتواند به هدفش برسد می تواند امیدهای خود برای صعود از گروه بیشتر از قبل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز