هواداران تبریزی با فوتبال زندگی می کنند؛

لیکنز: تراکتورسازی تا پایان لیگ دست از تلاش بر نمی دارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۲:۱۴
کد خبر: ۸۳۵۸۹۳
لیکنز: تراکتورسازی تا پایان لیگ دست از تلاش بر نمی دارد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حمایت هواداران این تیم تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان آذربایجان شرقی، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: اطلاع دارید که ما پنج بازی مهم تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر  داریم.یکی از یکی این بازی‌ها مهم‌تر است. ما دو بازی خارج از خانه و سه بازی خانگی برگزار می‌کنیم و باید نهایت امتیازات را بگیریم. البته دیدار مقابل پیکان می تواندمهمترین بازی ما در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۹ امتیاز داریم و این نتیجه بدی محسوب نمی‌شود و وقتی که من به این تیم آمدم کسی فکر نمی‌کرد که چنین نتایجی بگیریم. خط حمله ما بسیار خوب است اما عملکرد تیم ما در بخش دفاعی قابل تأمل است. با این حال با تمریناتی که کرده‌ایم عملکرد آنها قابل قبول بوده است. اول از همه باید به مالک باشگاه و هواداران تبریک بگویم، چون این باشگاه در مدت زمان کمی جمع شده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص جلسه مالک باشگاه با اعضای تیم، بیان کرد: هواداران تبریزی با تراکتورسازی و فوتبال زندگی می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک باشگاه معمولی را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنیم. خوشحالم که زنوزی با من و بازیکنان جلسه گذاشته و بعد از این جلسه هیچ فشاری روی تیم گذاشته نشده است و انگیزه برای ادامه کار در تمام بازیکنان افزایش یافته است. با برگزاری این جلسه انگیزه برای ادامه کار در تمام بازیکنان افزایش یافته است. در فوتبال هر لحظه ممکن است امتیازات را از دست بدهید. دیروز هم دیدید که چه تیم‌هایی امتیاز از دست دادند.

لیکنز ادامه داد: من یک برد را بیشتر از سه مساوی دوست دارم و همیشه از باخت منتفر هستم. خیلی خوب است که وقتی امتیازی را از دست می‌دهیم بتوانیم شروعی دوباره داشته باشیم و برای کسب موفقیت بجنگیم.

او در مورد مصدومان تیمش هم بیان کرد: ایمان سلیمی در تمرین امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و باید وضعیت او برای بازی فردا بررسی شود. سوگیتا نیز ۵۰ درصد آماده بازی شده است اما هنوز وضعیت نهایی او را در خصوص بازی فردا نمی‌دانیم. 

وی در خصوص حضور محمدرضا اخباری در ترکیب اصلی تیمش در دیدار فردا، بیان کرد: محمدرضا اخباری هم به خاطر شرایطی که پیش آمده قطعاً در دیدار فردا مقابل پیکان به عنوان دروازه بان اصلی راهی زمین مسابقه می شود. سوگیتا را برای بازی‌های بعد او را لازم داریم و بنابراین ترجیح می‌دهم ریسک نکنم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش هم گفت: می خواهیم همیشه برای کسب سه امتیاز بجنگیم وما هیچ زمانی به دنبال این نیستیم که ۳ امتیاز را به ما هدیه بدهند. تمام بازیکنانم برای تیم بازی می‌کنند و شرایط تیمی بسیار خوبی داریم. هر بازی پیچیدگی و شرایط سخت خودش را دارد. نمی‌خواهم در این خصوص حرف‌های تکراری بزنم.

لیکنز در خصوص دیدار منچسترسیتی و تاتنهام، بیان کرد:  اتفاقی که دیشب در بازی منچستر سیتی - تاتنهام افتاد فقط در فوتبال رخ می‌دهد و همین است که این ورزش را بسیار زیبا و جذاب کرده است.

وی در خصوص تحویل برنامه به مدیران باشگاه گفت: برنامه کلی را در مورد آینده باشگاه تحویل داده‌ایم و سعی می‌کنیم با همان برنامه پیش برویم و چیزی تغییر نمی‌کند. ما این اعتماد به‌ نفس را به بازینان تزریق کرده‌ایم و همه می‌دانند برای پیروزی به چه انگیزه‌ای نیاز دارند.

جرج لیکنز در خصوص برگزاری جلسه با مالک باشگاه باشگاه، اظهار داشت: من تاکنون با مدیران زیادی کار کرده‌ام ولی با قاطعیت می‌گویم که مالک باشگاه ما یکی از مدیرانی است که با عشق کار می‌کند و به شهر و تیمش عشق می‌ورزد. وقتی مدیر باشگاهی در بین بازیکنان و مربیان حضور پیدا می‌کند یک ترسی بازیکن و مربی را فرا می‌گیرد اما وقتی امروز به تمرین آمدیم دیدیم که مالک در تمرین حاضر شده و نشان داد که یک رهبر واقعی است. هدف ما فقط این نیست که قهرمانی به دست بیاوریم بلکه می‌خواهیم این عنوان را تداوم ببخشیم.

سرمربی سرخ پوشان تبریزی، ادامه داد:  شاید اگر هر کسی دیگری می‌آمد و امروز حرف می‌زد، ممکن بود تأثیر منفی بگذارد، و با توجه به مشکلات دیگری که اتفاق افتاده، همه‌ی بازیکنان در مورد آینده حرف زدند و انگیزه مورد نیاز راگرفتند. زنوزی می‌داند باید برای ساخت یک باشگاه خوب، چه کاری انجام دهد.

لیکنز در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب بازی می‌کند اما مقابل تیم‌های ضعیف خوب کار نمی‌کند هم اظهار کرد: تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند بازی در مقابل آن‌ها سخت است چرا که کیفیت بازی و کارهای تاکتیکی تیم را خراب می‌کنند. همیشه این بازی‌ها دشواری‌های خاصی دارد و قبل از بازی با سپیدرود هم این موضوع را گفته بودم. در مقابل تیم‌های بزرگ حمایت هواداران هم زیاد است و تمرکز بازیکنان بسیار بیشتر است.

وی افزود: بازی فردا و بازی مقابل ذوب‌آهن بسیار مهم هستند. حالا نمی‌خواهم در خصوص بازی مقابل پرسپولیس حرف بزنم و فکر کنم. ما برای اینکه بتوانیم حرفه‌ای بشویم باید مقابل تیم‌های پایین جدولی هم با انگیزه زیادی کار کنیم. تراکتورسازی باشگاهی است که شور و هیجان در اطراف این تیم بسیار زیاد است. این موضوع در درون تیم هم وجود دارد و بدون این شور و هیجان نمی‌شود به نتیجه رسید.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه یا تعویض نمی‌کند یا خیلی دیر این کار را انجام می‌دهد هم توضیح داد: من بیست و سه بازیکن دارم که هر کدام یک اهمیت خاصی برای من دارند. وقتی آن‌ها را حتی دو دقیقه وارد زمین می‌کنم کیفیتی که از آن‌ها می‌بینم برایم مهم است. بازیکنان کنونی بهترین عملکرد را دارند اما باید سعی کنیم برای فصل آینده خودمان را به سطح خیلی بالاتری برسانیم.

او ادامه داد: ما به دنبال بهترین شدن هستیم و تمام تلاشمان را در این راستا انجام می‌دهیم. انگیزه همه تیم‌ها مقابل ما زیاد است. هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد با انگیزه زیادی ظاهر می‌شود. آقای فرکی هم از این قاعده مستثنی نیست.

لیکنز اضافه کرد: اززمانی که من با تراکتورسازی قرارداد بستم فقط امضا نکردم بلکه با قلبم به اینجا آمدم. اتفاقات گذشته برای ما مهم نیست و فقط به بازی‌های آینده فکر می‌کنیم. با برد فردا هم نمی‌توانیم بگوییم به قهرمانی رسیده‌ایم. قبلاً به من می‌گفتید که خط حمله خوبی نداریم ولی کلیت فوتبال این است که یک تیم اول گل نخورد و سپس به فکر گلزنی باشد. من هیچ وقت از تغییر زیاد خوشم نمی‌آید و فقط آن تغییراتی را انجام می‌دهم که به نفع تراکتورسازی باشد. من دوست دارم در هر پست چند بازیکن با هم رقابت کنند ولی اکنون نمی‌توانیم آن وضعیت را داشته باشیم و شاید در آینده چنین رقابتی ایجاد بشود.

وی در مورد اینکه آیا محسن فروزان با نظر وی از تیم کنار گذاشته شده است یا خیر، بیان کرد: باشگاه در خصوص فروزان تصمیم گرفته است و این موضوع به باشگاه مربوط می‌شود. 

سرمربی سرخ پوشان تبریزی در خصوص اخباری، بیان کرد: باید بگویم که او کمی با تأخیر کارش را شروع کرد و هرچه جلوتر رفت اعتماد به‌ نفسش بالا رفت. همه‌ی ما باید به او کمک کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشد. فقط بحث یک بازیکن نیست بلکه هر بازیکنی فردا می‌خواهد برای ما بازی کند، باید آماده باشد.

نظر شما
پرونده ویژه