دکتر احمدی در اختتامیه هفدمین دوره لیگ برتر شطرنج؛

فدراسیون شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش بوده/ باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۷:۲۱
کد خبر: ۸۳۶۰۴۰
فدراسیون شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش  بوده/ باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:فدراسیون شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش کشور بوده که در همه مناسبت‌ها نیز مسابقاتی را برگزار کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،مراسم هفدمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های شطرنج کشور با حضور دکتر عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش کشور بوده که در همه مناسبت‌ها نیز مسابقاتی را برگزار کرده است. در حوزه فرهنگی همه تلاش ما در دو بخش معنا می شود. یکی اینکه ورزشکاران ما اخلاق مدار باشند و دیگری اینکه مسائل فرهنگی همواره در جامعه ورزش لحاظ شود.

وی افزود: خوشبختانه ورزش ما همواره اخلاق مدار و مبتنی بر رعایت اصول فرهنگی بوده است. دیگر وظیفه ما مشارکت در مسائل اجتماعی است و اینکه به مشکلات مردم بی تفاوت نباشیم. خوشبختانه هر موقع اتفاقی در کشور رخ داد جامعه ورزش حضور چشمگیری داشتند. همه این عزیزان کمک زیادی در حوادث زلزله و سیل داشتند. این به خاطر مسئولیتی است که جامعه ورزش بر دوش خود احساس می‌کند.

دکتر احمیدی در ادامه عنوان کرد: ما باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم و انتظار ما از فدراسیون‌ها افزایش ورزشکاران تحت پوشش است و آمار ما هنوز متناسب نیست. خوشبختانه شطرنج جزو رشته‌های مورد علاقه مردم است و از کمترین سن تا بیشترین سن همواره شاهد بودیم که مردم ما علاقه نشان دادند. این بهترین فرصت است برای این رشته که قابلیت‌های خود را نشان دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز