در یک دیدار خانگی؛

پیروزی الاهلی پس از دو شکست در آستانه بازی با پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵:۴۶
کد خبر: ۸۳۶۴۱۵
پیروزی الاهلی پس از دو شکست در آستانه بازی با پرسپولیس
الاهلی عربستان پس از دو شکست برابر پرسپولیس و الهلال که برای این تیم حاشیه‌ساز شد در آستانه دیدار مجدد با قهرمان ایران، از ناکامی گریخت و روز جمعه برابر تیم الوحده از مکه به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  الاهلی جده روز دوشنبه در حالی در دبی میزبان پرسپولیس خواهد بود که روز جمعه در یک بازی خانگی برای الوحده از مکه به پیروزی 3 بر 2 دست پیدا کرد تا از فشار افکار عمومی بر خود بکاهد.

الاهلی پیش از این، ابتدا با شکست برابر سرخپوشان ایران در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا به رده چهارم رفته بود و پس از آن در لیگ حرفه‌ای عربستان با یک گل از الهلال شکست خورده بود که بازگشت تیم شهر ریاض به صدر جدول بازی‌ها را سبب شد.

الاهلی در مصاف با الوحده، محکم و مطمئنی داشت و با دو گل سوما در دقایق 17 و 47 و یک گل نیکولای استانسیو در دقایق وقت اضافه نیمه اول، از حریف خود پیش افتاد.

در ادامه بازی، نقاط ضعف خط میانی و خط دفاع الاهلی گریبانگیر این تیم شد و الوحده در دقایق 71 و 73 به گل رسید. الوحده از دقیقه 81 بازی 10 نفره بازی را دنبال کرد.

در این دیدار گل‌های الاهلی روی دو پاس ژرژه دیژانینی تافاریس سمیدو و پاس سلمان ال معاشر به ثمر رسید. شاگردان لورچی به این ترتیب با 28 بازی و دو هفته به پایان بازی‌های این فصل، 49 امتیازی شدند. آنها برای مکان سوم در رقابت با التعاون و الشباب هستند.

و اما پاختاکور هم این هفته پنجمین بازی خود در لیگ ازبکستان را انجام داد و به پیروزی رسید. آنها با 4 پیروزی و یک تساوی در صدر و بالاتر لوکوموتیو قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها قرار دادند. این توفیق برای آنها به لطف اولین بازی این فصل ایجاد شد. پاختاکور بعد از تساوی برابر پرسپولیس در لیگ ازبکستان برابر لوکوموتیو به پیروزی رسیده بود. تیمی که سال گذشته در بازی مستقیم، پاختاکور را پائین کشید و خود به قهرمانی رسید.

پنبه کارها در آخرین بازی خود، روز پنجشنبه برابر تیم دینامو سمرقند قرار گرفت و با دو گل ماشاریپف و سیدیکوف به پیروزی دو بر صفر رسید.

دیگر تیم هم گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، یعنی السد قطر هم که آخرین بازی این فصل خود را با 24 فروردین انجام بوده و ام صلال را با نتیجه 6 بر یک شکست داده بود.

نظر شما