در مرحله دوم می‌جنگیم؛

محمدی‌راد: مقابل سریلانکا بهتر از دو بازی قبل بودیم

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۰:۲۹
کد خبر: ۸۳۶۴۸۱
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می‌گوید: مقابل نماینده سریلانکا بهتر از دو بازی قبل بودیم و در مرحله دوم هم می‌جنگیم تا سرگروه شویم.

به گزارش گروهورزشی خبرگزاری برنا، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از پیروزی تیمش برابر نماینده سریلانکا در جام باشگاه‌های آسیا، درباره این دیدار گفت: خوشبختانه امروز کیفیت بهتری نسبت به دو بازی گذشته مقابل نمایندگان اندونزی و ترکمنستان داشتیم چرا که بازیکنان به شرایط و آب و هوای اینجا (چین‌تایپه) عادت کرده‌اند. با یک عملکرد خوب توانستیم نتیجه قابل قبولی را بگیریم و در سه ست بازی را تمام کنیم.

او افزود: این نتیجه کمک کننده است چون ما واقعاً فرصت کافی برای ریکاوری نداریم و بازی‌ها فشرده برگزار می‌شوند. ما فردا باید ساعت ۱۱ مقابل نماینده ویتنام قرار بگیریم که تیم خوبی است و حملات پیچیده‌ای دارد. تیم ویتنام نسب به سه تیمی که ما در مرحله نخست با آن‌ها بازی کردیم کیفیت بهتری دارد و با حملات پیچیده خود دفاع تیم‌ها را به اشتباه می‌اندازد.

محمدی‌راد ادامه داد: در نهایت بازی آخر ما در مرحله دوم مقابل نماینده ژاپن است که واقعاً از همه نیروهای خود برای حضور و موفقیت در این رقابت‌ها استفاده کرده است. توقع من از تیمم این است که یک جنگ واقعی را با این تیم داشته باشیم تا عنوان سر گروهی مرحله دوم را هم کسب کنیم.

نظر شما