هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس به دنبال تکرار برد برابر الاهلی/ نماینده ایران می‌تواند حریف عربستانی را دبل کند

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۸۳۶۵۷۲
پرسپولیس به دنبال تکرار برد برابر الاهلی/ نماینده ایران می‌تواند حریف عربستانی را دبل کند
تیم فوتبال پرسپولیس ایران که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان را بدست آورده بود در کشور امارات میهمان الاهلی عربستان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود و طی آن تیم فوتبال پرسپولیس ایران که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود در کشور امارات میهمان تیم الاهلی عربستان خواهد بود.

پرسپولیس که از دو دیدار اولش در گروه چهارم به رغم انجام بازی های قابل قبول مقابل پاختاکور ازبکستان در خانه و السد قطر در زمین حریف، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود می دید، موفق شد در هفته سوم تیم الاهلی را با دو گل ببرد تا اولین برد خود را کسب کند و با چهار امتیاز به شرایطش سروسامان نسبی بدهد.

اگر پرسپولیس در رقابت با پاختاکور و السد اسیر اشتباهات فاحش داوری روی گل های خورده خود نمی شد، قطعا وضعیت بهتری در جدول پیدا می کرد اما هنوز 3 مسابقه باقی مانده و قرمزهای ایران می توانند جواز صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به ارمغان آورند.

سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، بشار رسن، مهدی ترابی و ماردیو بودیمیر در لیگ قهرمانان تک اخطاره هستند و اگر در بازی با الاهلی کارت زرد دریافت کنند، دیدار دشوار با پاختاکور ازبکستان در تاشکند را از دست خواهند داد. به همین خاطر برانکو، سرمربی قرمزها به بازیکنان تذکر جدی داده تا کارت دیگری دریافت نکنند.

سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاهلی پس از شکست برابر الهلال و همچنین پرسپولیس ایران از سمت خود اخراج شد تا شوک بزرگی به این تیم قبل از بازی با شاگردان برانکو داده شود.  بعد از اخراج خورخه فوساتی، یوسف عنبر به عنوان سرمربی موقت الاهلی انتخاب شد و مقابل پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده دارد. بدون تردید خطرناک ترین بازیکن الاهلی، عمر سوما است که در نوک خط حمله بازی می کند و زمزمه های بسیار جدی درخصوص پیوستن این مهاجم سوری به الدحیل قطر شنیده می شود.

پرسپولیس اگر بتواند حریف خود را بازهم شکست بدهد، هفت امتیازی می شود و قطعا شانس اصلی صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود. این دیدار از ساعت 20 به وقت کشورمان آغاز می شود. ضمن مانینگ از چین به همراه کمک‌های خود بازی مقابل الاهلی را قضاوت می کنند. نکته جالب توجه درخصوص تیم داوری این است زمانی که مانینگ قضاوت دیدارهای سرخ ها را برعهده داشته کامیابی‌نیا و نعمتی از زمین بازی اخراج شدند و باید دید که نحوه قضاوت او چگونه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز