آبی‌ها این‌گونه مقابل الهلال برنده‌ می‌شوند؛

خبر خوش آسیایی برای استقلالی‌ها+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۴:۲۹:۴۵
کد خبر: ۸۳۶۶۸۲
خبر خوش آسیایی برای استقلالی‌ها+عکس
تیم فوتبال استقلال پس از برد الهلال در بازی رفت، با روحیه بالایی در دیدارهای بعدی خود حاضر شد و موفق شد با برد سپاهان و ماشین سازی تبریز 6 امتیاز حساس را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدار بسیار حساسی پیش رو دارد. آبی پوشان پایتخت به مصاف الهلال صدرنشین گروه مرگ می روند و در صورتی که بتوانند به برد برسند شانس بسیار بالایی برای صعود به دور بعد خواهند داشت.

در شرایطی که فرشید اسماعیلی مصدوم است و صیادمنش هم نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند و از طرف دیگر علی کریمی هم مصدومیت جزئی دارد و وضعیتش مشخص نیست اما بهترین خبر برای آبی پوشان بازگشت وریا غفوری و طارق همام است. این دو بازیکن مصدوم استقلال که چند هفته ای است نمی توانند تیم را همراهی کنند در تمرین اخیر آبی پوشان شرکت کردند  و همراه تیم به امارات می روند.

این دو بازیکن مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند و از آنجا که در بازی رفت حضور نداشتند الهلال هم شناختی از آنها ندارد و این می تواند برگ برنده آبی پوشان مقابل حریف عربستانی باشد.

این خبر بسیار خوبی برای سرمربی و هواداران تیم آبی پوش است و وقتی تکمیل تر می شود که فرشید باقری هم بخشیده شده و بدین ترتیب استقلال 3 بازیکن دارد که در دایره آنالیز تیم حریف نیست و در صورت صلاح دید وینفرد شفر می توانند کمک شایانی به تیم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز