برای بازی با سپاهان؛

جانشین ستاره تاثیرگذار پرسپولیس مشخص شد+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۳:۴۸:۰۴
کد خبر: ۸۳۶۶۸۵
جانشین ستاره تاثیرگذار پرسپولیس مشخص شد+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، امیدوار است بتواند در سومین سال متوالی قهرمان شود و هت تریک کند اما مشکلات زیادی دارد.

جمعه هفته جاری سرخپوشان درحالی رو در روی شاگردان امیر قلعه نویی قرار می‌گیرند که امیدوار به کسب پیروزی هستند. اختلاف تیم صدرنشین با استقلال تهران رده دومی ۵ امتیاز است و تلاش می‌کنند تا همین اختلاف را حفظ کنند.

اما در این میان پرسپولیسی‌ها برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و این در حالی است که محمد انصاری همچنان مصدوم است و وضعیت شایان مصلح در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می رسد با و صلاحدید برانکو اتفاق دیدار سایپا در این بازی هم تکرار شود، پروفسور در این بازی محمد نادری را در پست دفاع وسط بازی خواهد داد و زوج سیدجلال می شود. مهدی شیری در دفاع چپ بازی می کند تا نعمتی که در بازی با سایپا امتحان خود را به خوبی در پست دفاع راست پشت سر گذاشته بود در این دیدار حساس هم در این پست بازی کند.

البته گزینه های دیگری مانند اینکه کمال کامیابی نیا زوج سیدجلال شود نیز مطرح است اما با توجه به موفقیت نعمتی در دفاع راست احتمال استفاده برانکو از سیستمی که در بالا ذکر شده بسیار بیشتر خواهد بود.

نظر شما