حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس‌ اگر ببرد به صعود نزدیک می‌شود/ مقابل سپاهان تکلیف قهرمانی یکسره خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۳۶۷۰۶
پرسپولیس‌ اگر ببرد به صعود نزدیک می‌شود/ مقابل سپاهان تکلیف قهرمانی یکسره خواهد شد
بازیکن اسبق پرسپولیس به برد قرمزهای در بازی امروز برابر نماینده عربستان امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الاهلی عربستان خواهد بود.

حسین بادامکی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس چه از نظر روحی و چه به لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و تیم با اختلاف امتیاز خوبی صدرنشین لیگ برتر هم است.

وی افزود: با تمامی این تفاسیر پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته و مقابل الاهلی بازی ساده ای نخواهد داشت. با توجه به بازی رفت که توانستیم مقتدرانه همین تیم را شکست بدهیم اگر غافلگیر نشویم و اشتباه فردی هم نداشته باشیم در جریان بازی توان شکست این تیم را داریم و به امید خدا و با تلاش بچه ها سرخپوشان با دست پر از امارات به تهران باز می گردند.

هافبک پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در بازی با سپاهان می توانیم تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم و با برد این تیم در تهران پرسپولیس بیشتر راه قهرمانی را رفته است. البته بازیکنان باید بسیار هوشیار باشند تا در شرایط فعلی موفق شوند.

بادامکی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود و در حال حاضر تیم باید همه تمرکز خود را روی دیدار آسیایی بگذارد و امیدوارم بچه ها بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز